رضاییان: پرسپولیسی ها با من تماسی نداشتند، در قطر به بازیکن ها احترام می گذارند، همواره بحث استقلال بوده و تماس هایی داشته اند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش ، رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الشحانیه در گفتگویی درباره تمدید قرارداد با باشگاه قطری اعلام کرد: پس از انتها فصل، نشست هایی با مدیران الشحانیه داشتیم و قراردادم را تمدید کردم. پس از اتفاقاتی که در نیم فصل گذشته رخ داد و تیمی نبود، تصمیم گرفتم به الشحانیه بروم و پیش از آغاز فصل جابجایی در ایران، تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم.

رضاییان: پرسپولیسی ها با من تماسی نداشتند، در قطر به بازیکن ها احترام می گذارند، همواره بحث استقلال بوده و تماس هایی داشته اند

او اضافه نمود: پرسپولیسی ها با من تماسی نداشتند، اما با تعدادی از دوستانم صحبت نموده بودند، به دلیل اینکه در مسافرت بودم و سپس به بازی های تیم ملی رفتم، پرسپولیسی ها صحبتی با من نداشتند. از 3 روز دیگر تمرینات مان آغاز می گردد و حدود 3 هفته اردویی در ترکیه داریم و برای فصل جدید لیگ قطر آماده می شویم.

بهترین سال های عمرم را در پرسپولیس تجربه کردم

رضاییان در خصوص شرایطش در لیگ قطر گفت: در قطر احترام زیادی برای بازیکنان نگه می دارند، اما در ایران اینطور نیست و کار هایی انجام می دهیم، می گویند وظیفه اش است. در قطر احترام زیادی به من گذاشتند و تشکر شان روی قرارداد معین بود و تصمیم گرفتم تا قرارداد را تمدید کنم. پول مهم است، اما احترام 2 طرفه سبب می گردد تا کار ها به نحو بهتری انجام گردد و بهتر است. در پرسپولیس که بازی می کردم، بهترین سال های زندگی ام بود و مدیون طرفداران این تیم هستم و این صحبت را همه جا نموده ام.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: شما ببنیند مدیریت پرسپولیس در چند سال اخیر چند بار تغییر نموده و طرفداران هم درحال حاضر راضی نیستند. ثبات نیست و زمانیکه به اروپا و قطر رفتم، تصمیم گرفتم تا قراردادم را تمدید کنم، زیرا معین نبود در فوتبال ایران چه اتفاقی رقم می خورد و تصمیم گرفتم تا چالش جدیدی را تجربه کنم. پرسپولیس را خیلی دوست دارم و فقط با حرف زدن نمی گردد گفت که عاشق پرسپولیس هستید و باید با عمل ثابت کرد. پس از اتفاقاتی که رخ داد و من از این تیم جدا شدم، همواره در چند سال اخیر ثابت کردم که عاشق پرسپولیس هستم.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد و من جدا شدم، پیشنهاداتی داشتم، اما قید پول را زدم و با خودم گفتم به جایی بروم که حاشیه کمتری داشته باشد. همواره بحث استقلال بوده و تماس هایی با من داشته اند. مرحوم منصور پورحیدری زمانی با من تماس گرفت و هیچ گاه یادم نمی رود که با احترام جواب شان را دادم و گفتم جایی می روم که دوستش داشته باشم و برای همین پرسپولیس را انتخاب کردم.

رضاییان در خصوص جلسه ای که با پرسپولیسی ها برای حضور در این تیم داشت، بیان نمود: به جلسه رفتیم و در آن موقع پرسپولیس پولی نداشت و استقلال در آن موقع خوب پول می داد و پیشنهادش بهتر بود اما چون پرسپولیسی بودم، این تیم را انتخاب کردم و زمانیکه پای جلسه نشستم، طاهری گفت ما پول نداریم و شرایط مان همین است که من هم در آن وضعیت شرایط اقتصادی خوبی نداشتم و گفتم مگر می گردد، پرسپولیس، باشگاهی به این بزرگی پول نداشته باشد. من در آن موقع 4 سال برای صبا و 2 سال برای راه آهن بازی می کردم، پیشنهاد پرسپولیس نزدیک به رقم قراردادم با آن ها بود.

خیلی زشت است که باشگاهی نتواند حتی 10 درصد مبلغ قرارداد را به بازیکن بدهد!

مدافع سابق پرسپولیس اضافه نمود: نمی دانم پول های پرسپولیس چه می شد و از آن اطلاعی ندارم، اما طبیعی است که در اول فصل باشگاه ها به طور معمول پول دارند تا قرارداد ببندند. انتها به طاهری گفتم 1 -2 روز وقت می خواهم و جواب می دهم که بعد از آن با پدرم مشورت کردم و اتفاقاتی رخ داد که انتها با پرسپولیس قرارداد بستم. خیلی زشت است باشگاهی 10 درصد قرارداد هم نتواند به بازیکن بدهد.

او ادامه داد: پدرم گفت با پرسپولیس قرارداد ببند و من هم قراردادم را امضا و بازی کردم. زمانیکه وارد پرسپولیس می شوید و بازی می کنید، پول بخش کوچکی محسوب می گردد و عشقی که طرفداران به تو می دهند، ارزش بیشتری دارد.

رضاییان درباره کار با فرهاد کاظمی گفت: با مربیان زیادی کار کردم، اما کاظمی برای من وقت زیادی گذاشت و چیز های زیادی یاد داد. کاظمی من را خیلی دوست داشت و این رابطه 2 طرفه بود. به هرحال در آن سال عملکرد خوبی در راه آهن داشتم و 8 - 9 گل به ثمر رساندم. از مدیریت راه آهن دلخور بودم و مدیریتش کنار من گریه می کرد و گفت پول ندارم.

طارمی خودش تصمیم گرفت به ریزه اسپور برود

مدافع تیم ملی ایران در خصوص جنجال جدایی اش از پرسپولیس و حضور در ترکیه بیان نمود: من گله ای از مدیریت تیم ریزه اسپور دارم. اگر برگردم امکان ندارد به آن شکل از پرسپولیس جدا شوم، زیرا فکر نمی کردم اینقدر محبوب می شوم. من در قراردادم بندی داشتم که اگر باشگاه تا موقعی درصدی از قراردادم را ندهد، می توانستم بروم. مثل الان که برانکو نیز این بند را داشت و جدا شد. باشگاه حتی پیش از موعد قرار هم به من زنگ نزدند که صحبت کنیم و استناد شان این بود که بازیکن را روبروی طرفدار قرار می دهیم.

رضاییان ادامه داد: من پسر احساسی هستم و زمانیکه به ترکیه رفتم و عکس العمل های مردم را دیدم، در تمرینات گریه و با مهدی طارمی صحبت می کردم. می گفتند رامین هم طارمی را به ترکیه برده، در صورتیکه مهدی پیشنهاد خوبی داشت و خودش تصمیم گرفت به ریزه اسپور برود و هر فوتبالیست دیگری هم بود، با پیشنهادی که به او می شد، قبول می کرد. من قبول دارم که صد در صد نحوه جدایی ام از پرسپولیس اشتباه بود و نباید آن طور جدا می شدم.

با وجودی که می دانستم اگر به پرسپولیس برگردم با شخصیتم بازی می گردد، بازهم این کار را کردم

وی اضافه نمود: می دانستم که برگردم باید روی نیمکت بنشینم، با شخصیتم بازی می گردد و ...، اما تصمیم گرفتم برگردم و این کار را انجام دادم. روزی که خواستم برگردم، برانکو مخالفت کرد و همواره دوست دارم وقتی جایی می روم، نطر مثبت مربی باشد و دوست نداشتم در ایران به جز پرسپولیس در تیم دیگری بازی کنم.

دفاع سابق راه آهن و صبا اظهار داشت: پس از مخالفت برانکو، خیلی از تیم ها به من پیشنهاد دادند، اما به خاطر پرسپولیس از ترکیه بازگشتم و پا فشاری کردم تا به این تیم بازگردم و افزایش محبوبیت من هم به خاطر بازگشت به پرسپولیس بود. در زمانیکه با شاخه گل برای جلسه با برانکو رفتم، به او گفتم حق دارید از من ناراحت باشید، اما می دانستم که او مربی است و من را درک می نماید که به خاطر جوانی این کار را کردم. برانکو به باشگاه گفت من رامین را نمی خواهم، اما طاهری مدیریت وقت فشار و کوشش زیادی کرد تا من به پرسپولیس بروم.

رضاییان ادامه داد: من می دانستم با تمرین کردن برانکو را مجاب می کنم که بازی کنم، زیرا زیاد تمرین می کردم. طرفداران که من را تشویق می کردند، دوست داشتم و می گفتم باید برای آن ها جبران کنم. من در تیم ملی ثابت بازی می کردم، اما در پرسپولیس روی نیمکت بودم، اما با این موضوع کنار آمدم. در بازی با سپاهان که به بازی نیامدم، اشک ریختم و ناراحت بودم که چرا نمی توانم بازی کنم. من هیچ موقع زحمات مربی ام را نادیده نمی گیرم و کوشش می کنم رابطه خوبی با آن ها داشته باشم.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 803

به "رضاییان: پرسپولیسی ها با من تماسی نداشتند، در قطر به بازیکن ها احترام می گذارند، همواره بحث استقلال بوده و تماس هایی داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاییان: پرسپولیسی ها با من تماسی نداشتند، در قطر به بازیکن ها احترام می گذارند، همواره بحث استقلال بوده و تماس هایی داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید