رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان - کانادا؛ انگلیس حریف ملی پوشان ایران در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش پرسینا بلاگ، با سرانجام یافتن رقابت های مرحله گروهی، انگلیس حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی شد.

رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان - کانادا؛ انگلیس حریف ملی پوشان ایران در مرحله یک هشتم نهایی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، تیم ملی کشورمان که در صندلی چهارم گروه یک قرار گرفته بود، فردا چهارشنبه، ساعت 122 به وقت محلی تورنتو، مقابل تیم انگلیس که در صندلی نخست گروه دو واقع شده است، به میدان می رود.

در صورت پیروزی نمایندگان کشورمان در ملاقات فردا، ایران به جمع چهار تیم در مرحله یک چهارم نهایی خواهد پیوست و در غیر این صورت برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به مصاف حریفان می رود.

تیم ملی ایران در رقابت های مرحله گروهی مقابل تیم های استرالیا، برزیل و ایتالیا به پیروزی دست یافت و از تیم های کانادا و ترکیه نیز بازنده شد.

بر این اساس از گروه یک تیم های کانادا، استرالیا، ایران و ترکیه و از گروه دو تیم های انگلیس، ژاپن، فرانسه و آلمان به مرحله حذفی راه یافتند.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمد حسن سیاری، همایون عسگری مهرآبادی، مهدی عباسی(مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر، سید مهدی موسوی(تهران)، رضا عیوضی (قم) و با راهنمایی حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3550

به "رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان - کانادا؛ انگلیس حریف ملی پوشان ایران در مرحله یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان - کانادا؛ انگلیس حریف ملی پوشان ایران در مرحله یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید