رونمایی از کتاب های 5 زبانه راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مونسان

به گزارش پرسینا بلاگ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کتاب های راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان که به پنج زبان زنده جهان ترجمه شده رونمایی کرد.

رونمایی از کتاب های 5 زبانه راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مونسان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، دکتر علی اصغر مونسان در سومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

او در بازدید از غرفه سیستان و بلوچستان ضمن گفت و گو با تعدادی از هنرمندان صنایع دستی این استان، فعالان حوزه گردشگری و مدیران بخش دولتی و خصوصی سیستان و بلوچستان این کتاب ها را رونمایی کرد.

کتاب های راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان، به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان و به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و چینی ترجمه و منتشر شده است.

این کتاب ها برای اولین بار در کشور به پنج زبان زنده جهان رونمایی شدند و در نوروز 99 در تیراژ بالا چاپ و در سطح گسترده بین گردشگران داخلی و خارجی در استان سیستان و بلوچستان توزیع خواهند شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه رونمایی از این کتاب ها سیستان و بلوچستان را مقصد مهم گردشگری در کشور نام برد که ناشناخته مانده است و احتیاج به معرفی و تبلیغات دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2930

به "رونمایی از کتاب های 5 زبانه راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مونسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب های 5 زبانه راهنمای گردشگری سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مونسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید