سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد گیلان می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، کارشناس هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه بارشی مستقر در منطقه طی امشب و فردا خبر داد و خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود.

سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد گیلان می شود

سمانه نگاه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت فعالیت سامانه بارشی در منطقه به ویژه نواحی مرکزی و شرقی استان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته شاهد بارندگی در اکثر نقاط استان بودیم.

وی جیرنده با 8 درجه سانتی گراد را کمترین و آستارا با 22 درجه سانتی گراد را بیشترین دمای استان طی امروز دانست و اضافه کرد: بیشینه دمای هوای رشت نیز از 17 درجه سانتی گراد فراتر نرفت و آسمان ابری و بارانی است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارندگی طی 24 ساعت گذشته را مربوط به جیرنده و دیلمان با 11 میلیمتر بارندگی دانست و گفت: بندرانزلی 9 میلیمتر و رشت یک میلیمتر بارندگی داشته است.

نگاه، از تضعیف سامانه بارشی مستقر در منطقه طی امشب و فردا خبر داد و گفت: انتظار کاهش ابر و افزایش نسبی دما برای فردا داریم، اما این شرایط موقتی است.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می شود، شرح داد: شرایط برای افزایش ابر، بارندگی، وزش باد و رعد و برق فراهم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: بارش های سرانجام هفته در برخی از نقاط استان شدید بوده و منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها می شود لذا توصیه می کنیم مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگاران، حداکثر ارتفاع موج دریا برای فردا نیم متر خواهد بود و شرایط برای دریانوردی فراهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2208

به "سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد گیلان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی جدید چهارشنبه وارد گیلان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید