ستاد اطلاعات سفر در شهرهای اردبیل فعال می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از فعال سازی ستاد اطلاعات سفر در شهرهای گردشگری این استان اطلاع داد.

ستاد اطلاعات سفر در شهرهای اردبیل فعال می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز یکشنبه 15 مهر در جمع کارکنان معاونت گردشگری اداره کل توضیح داد: این ستاد می تواند نسبت به اطلاع رسانی و معرفی جاذبه ها و همچنین معرفی تاسیسات گردشگری اقدام کند.

فلاحی متذکر شد: جاذبه های متعدد تاریخی، فرهنگی و طبیعی باید در سطح ملی و بین المللی معرفی گردد و از تمامی امکانات و ابزارها بهره گرفت.

او شناسایی بیش از 2هزار اثر تاریخی و فرهنگی در این استان را فرصت مغتنمی دانست و تاکید نمود: لازم است معرفی جاذبه ها با هدف رونق گردشگری استان که منجر به رونق مالی اردبیل خواهد شد، دنبال گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: در حوزه گردشگری نیازمند معرفی گسترده جاذبه ها هستیم که در این راستا استفاده از بستر وب و گردشگری الکترونیک مورد تاکید است.

او همچنین خواهان تشکیل ماهانه جلسات کارگروه گردشگری با هدف هماهنگی در برنامه های این حوزه و به روز رسانی برنامه ها متناسب با ظرفیت ها و توانمندی ها شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1303

به "ستاد اطلاعات سفر در شهرهای اردبیل فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد اطلاعات سفر در شهرهای اردبیل فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید