ستاره هلندی لیورپول و تمجید ویژه از محمد صلاح

به گزارش پرسینا بلاگ، ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، تمجید ویژه ای از ستاره مصری این تیم یعنی محمد صلاح انجام داد.

ستاره هلندی لیورپول و تمجید ویژه از محمد صلاح

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول به لطف گل های جورجینیو واینالدوم ، محمد صلاح و سادیو مانه هجدهمین پیروزی پیاپی لیگ فزونی خود را با نتیجه 3-2 مقابل وستهام در آنفیلد به دست آورد.

ستاره مصری لیورپول یعنی محمد صلاح در بازی دیشب پانزدهمین گل خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر به ثمر رساند؛ موضوعی که باعث شد ویرژیل فن دایک به تمجید از او بپردازد. ستاره هلندی گفت: من فکر می کنم او طی فصولی که در اینجا حضور داشته، نشان داده که یک بازیکن خارق العاده است و اعداد درباره او صحبت می نمایند.

محمد صلاح یک بخش مهم از تیم ما محسوب می گردد. او چه در حمله و چه در دفاع فوق العاده عمل می نماید. ما بابت داشتن او بسیار خشنود هستیم و امیدوارم که به همین فرایند ادامه دهد.

فن دایک درباره شرایط لیورپول نیز گفت: فکر می کنم باید از استراحتی که داشتیم استفاده کنیم. همه ما از آن لذت بردیم و حالا برای قسمت دوم فصل آماده هستیم. ما فقط ادامه خواهیم داد و مثبت نگر خواهیم ماند و عصبی نمی شویم. این مهم ترین چیز است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3298

به "ستاره هلندی لیورپول و تمجید ویژه از محمد صلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره هلندی لیورپول و تمجید ویژه از محمد صلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید