سخت گیری زیاد فدراسیون جهانی پینگ پنگ در مورد کرونا، روزهای حساس پیش روی نوشاد و نیما

به گزارش پرسینا بلاگ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای حضور بازیکنان در تورهای جهانی و مسابقات انتخابی المپیک که در قطر برگزار می شوند، پروتکل های سختی را در نظر گرفته است.

سخت گیری زیاد فدراسیون جهانی پینگ پنگ در مورد کرونا، روزهای حساس پیش روی نوشاد و نیما

به گزارش خبرنگاران، نوشاد و نیما عالمیان کنندگان ایران در مسابقات انتخابی المپیک تنیس روی میز هستند و این دو برادر اسفندماه باید راهی دوحه قطر شوند تا جواز حضور در المپیک را به دست آورند.

طبق برنامه ریزی که فدراسیون انجام داده است، 24 تا 26 بهمن ادامه لیگ برتر برگزار می شود و پس از آن بلافاصله اردویی با حضور شش نفر اول انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه نوشاد و نیما قرار است پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک جهانی و انتخابی المپیک قاره آسیا ، در دو تور جهانی شرکت کنند بنابراین ششم اسفند راهی دوحه قطر خواهند شد.

فدراسیون جهانی اعلام کرده نفراتی که قرار است به مسابقات دوحه اعزام شوند باید یک هفته قبل از اعزام و همچنین سه روز قبل از اعزام تست کرونا بدهند و فدراسیون های ملی نیز نتیجه منفی آزمایش ها را برای فدراسیون جهانی ارسال کنند.

پینگ پنگ بازان به محض ورود به دوحه نیز دوباره باید تست دوپینگ بدهند و دو روز هم قرنطینه خواهند بود.

طبق برنامه ریزی، برادران عالمیان پس از دو روز قرنطینه، از هشتم اسفند می توانند به مدت دو روز در دوحه تمرین کنند و از دهم اسفند در اولین تور جهانی حاضر شوند.

قطر اعلام کرده هر سه یا چهار روز نیز از ورزشکاران تست کرونا می گیرد و در صورتی که فردی تستش مثبت باشد باید 14 روز قرنطینه شود و اجازه حضور در مسابقه را نیز نخواهد داشت.

از این رو برداران عالمیان روزهای حساسی را باید پشت سر بگذارند و بسیار مراقب باشند چون مثبت شدن تست کرونا به منزله از دست دادن مسابقات انتخابی المپیک خواهد بود.

فدراسیون تنیس روی میز نیز برای لیگ از بازیکنان تست کرونا می گیرد و برای ورود نفرات به اردوی تیم ملی هم دوباره تست کرونا خواهد گرفت و اردو در قرنطینه کامل برگزار می شود.

نوشاد و نیما عالمیان، امیر حسین هدایی، افشین نوروزی، آریا امیری و محمد علی رویین تن در اردو حضور دارند.

برنامه مسابقات برادران عالمیان در دوحه قطر به شرح زیر است:

اولین تور جهانی (10 تا16 اسفند)

دومین تور جهانی (16 تا 23 اسفند)

انتخابی المپیک جهانی 14 تا 17 مارس(24 تا 27 اسفند)

انتخابی المپیک قاره آسیا 18 تا 20 مارس(28 تا 30 اسفند)

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6558

به "سخت گیری زیاد فدراسیون جهانی پینگ پنگ در مورد کرونا، روزهای حساس پیش روی نوشاد و نیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت گیری زیاد فدراسیون جهانی پینگ پنگ در مورد کرونا، روزهای حساس پیش روی نوشاد و نیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید