سخنگوی دولت: نشست مشترک دولت و مجلس جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه ای نداشتیم

به گزارش پرسینا بلاگ، علی بهادری جهرمی گفت: در جلسه مشترک هیات دولت و مجلس گزارشی از اصلاح نظام بودجه در نشست دولت و مجلس مطرح شد.

سخنگوی دولت: نشست مشترک دولت و مجلس جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه ای نداشتیم

سخنگوی دولت در گفتگویی با رسانه ملی در تشریح محورهای مورد مباحثه در این جلسه گفت: وزرا در مورد حمایت از فراوری، کنترل نقدینگی، به ویژه در حوزه های اصلاح نظام بودجه و نظام بانکی گزارش هایی را ارائه دادند.

وی اضافه نمود: رؤسای کمیسیون ها و هیئت رئیسه مجلس نیز در حوزه های مورد اشاره مباحثی را مطرح کردند تا ان شاالله با همکاری دولت و مجلس دیگر شاهد خلق پول هایی که در گذشته بودیم، نباشیم.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز به نوعی بمب نقدینگی در جامعه وجود دارد و مانند بهمن گسترده تر می گردد؛ امیدواریم دولت و مجلس با همکاری و همیاری بتوانند با اصلاحاتی که انجام می گردد، جلوی این جهت را بگیرند.

بهادری جهرمی ادامه داد: اجرای بعضی از قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شد و گزارش هایی نیز دولت در راستای اجرای آن داشت که اینها از محورهای اساسی جلسه امروز دولت و مجلس بوده است.

سخنگوی دولت در سرانجام گفت: این جلسه، جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه ای نداشتیم، به عنوان مثال طرحی که در مورد اصلاح نظام بانکداری داریم مستلزم همراهی دولت و مجلس است؛ این همکاری ها و همراهی ها نهایتاً منجر به این خواهد شد تا تصمیمات مشترکی اتخاذ گردد و بعدها اصلاحاتی را داشته باشیم.

خبرنگاران سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8123

به "سخنگوی دولت: نشست مشترک دولت و مجلس جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه ای نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت: نشست مشترک دولت و مجلس جنبه هماهنگی داشت و در آن مصوبه ای نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید