سردار آزمون در فهرست لژیونرهای موردنیاز زنیت در فصل آینده

به گزارش پرسینا بلاگ، سردار آزمون با وجود اجرای قانون محدودیت استفاده از بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه همچنان مورد احتیاج تیم زنیت سن پترزبورگ برای فصل آینده خواهد بود.

سردار آزمون در فهرست لژیونرهای موردنیاز زنیت در فصل آینده

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه قانونی را سال گذشته تصویب کرد که بر اساس آن تیم های لیگ برتر این کشور از فصل آینده با محدودیت جذب بازیکنان خارجی روبرو خواهند شد.

پیش از این در لیگ برتر روسیه حداکثر 6 بازیکن خارجی در ترکیب تیم ها می توانستند بازی نمایند و محدودیت تعدادی نیز برای جذب این دسته از بازیکنان وجود نداشت. با طرح جدید که از فصل 21-2020 باید اجرایی گردد هر تیمی فقط می تواند 8 بازیکن خارجی را در فهرست نهایی اش قرار دهد اما محدودیتی برای استفاده از آنها در زمین وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش این روزنامه روسی، تیم زنیت سن پترزبورگ روی 6 بازیکن خارجی اش برای فصل آینده لیگ برتر این کشور و لیگ قهرمانان اروپا شامل سردار آزمون، دژان لاورن، ایوان راکیتسکی، دوگلاس سانتوس، مالکوم و باریوس حساب می نماید. 4 بازیکن خارجی دیگر نیز در فهرست کنونی زنیت قرار دارند که این تیم در 10 روز آینده با انتقال احتمالی شان به دیگر تیم ها می تواند 2 لژیونر جدید در پست های موردنیاز جذب کند.

سردار آزمون با به ثمر رساندن 17 گل سهم مهمی در عناوین قهرمانی زنیت در لیگ برتر و جام حذفی روسیه داشت.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4936

به "سردار آزمون در فهرست لژیونرهای موردنیاز زنیت در فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار آزمون در فهرست لژیونرهای موردنیاز زنیت در فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید