سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان

به گزارش پرسینا بلاگ، همزمان با جنوب کرمان که شرایط بحرانی سیل را تجربه می نماید و استاندار ارسال آنی ارسال تجهیزات نهاد های نظامی را درخواست نموده، خبر ها از شرق استان نیز همین شرایط را نشان می دهد به طوری که فرماندار ریگان درخواست یاری دارد و می گوید دسترسی به 75 روستا همچنان میسر نیست.

سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان

امین باقری فرماندار ریگان روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا با بیان اینکه شرایط منطقه ها کوهستانی شهرستان بحرانی است گفت: امدادرسانی هوایی امروز امکان پذیر و این درحالی است که طغیان رودخانه ها تا به امروز امکان دسترسی به 75 روستای محاصره در سیل را نداده و اطلاعی از آن ها نداریم.

وی تاکید نمود: آب، برق و ارتباط تلفنی این منطقه ها قطع است.

باقری با بیان اینکه شدت بارش ها و جریان سیلاب طی 40 سال اخیر بی سابقه است اظهارداشت: با فروکش کردن سیلاب امدادرسانی به این روستا ها در اولویت واقع شده است، اما خواهان تقویت ظرفیت های امدادرسانی از استان و کشور هستیم.

به گفته وی جاده ترانزیتی ریگان - ایرانشهر - چابهار که سه روز پیش به دلیل سه دهانه پل مسدود شده همچنان مسدود است و کار اسکان اضطراری مسافران اجرا شده است.

فرماندار گفت که با فروکش کردن باران کار برقراری برق منطقه ها مختلف نیز آغاز شده از جمله در منطقه ها کوهستانی سرزه و دهنه عباسعلی برق اهالی وصل شد.

شهرستان ریگان در 285 کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7968

به "سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل بی سابقه 40 ساله در شرق کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید