سی سال پیش من جام را بالای سر بردم حالا نوبت وریا است

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است با آمادگی بالایی که بازیکنان این تیم نشان دادند، می توان امیدوار بود یکبار دیگر استقلال قهرمان آسیا گردد.

سی سال پیش من جام را بالای سر بردم حالا نوبت وریا است

شاهین بیانی در گفت وگو با پانا، درباره عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم استقلال منطقی و با برنامه در مسابقات حاضر شد، در آخرین ملاقات مقابل الشرطه هم شاهد یک جدال منطقی و حساب شده از سوی بچه ها بودیم. استقلال در آخرین بازی در خط دفاع خیلی خوب ظاهر شد و بدون نقص کار کرد و این نشان می دهد که استقلالی ها کار کردند تا توانستند ضعف خود را رفع نمایند. در بازی های قبل مدافعان اشتباهاتی داشتند اما در آخرین بازی شاهد آن نبودیم.

وی ادامه داد: به نظر استقلالی ها عملکرد خوبی در این مرحله از مسابقات داشتند، تیم از گروه مرگ به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد که نشان از قدرت این تیم دارد. گروه استقلال بسیار سخت بود و تیم ها همگی به لحاظ فنی در یک سطح بودند و اختلاف اندکی با یکدیگر داشتند، صعود از این گروه کار دشواری بود و استقلال به خوبی از پس آن برآمد. این نشان می دهد بازیکنان و کادر فنی سطح بالایی دارند. اعضای کادر فنی شناخت خوبی از بازیکنان و حریفان خود دارند و بازیکنان هم به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا می نمایند.

بیانی در خصوص رویارویی استقلال با الهلال عربستان در مرحله حذفی اظهار کرد: الهلال عربستان تیمی نیست که استقلال را دچار دردسر کند چرا که آنها براساس اتفاق و شانس جواز حضور در مرحله بعد را پیدا کردند و به نظرم شاگردان مجیدی می توانند به راحتی این تیم را شکست دهند. استقلال باید به فکر مسابقات لیگ و جام حذفی باشد و من با بازیکنانی که در ترکیب این تیم وجود دارد و عملکرد آن ها را دیدم مطمئن هستم این تیم در آینده بسیار پیروز خواهد شد.

وی در خصوص کیفیت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم شیوع کرونا و شرایطی که وجود دارد باعث شده تیم های عربی افت نمایند و حتی لیگ برتر ایران هم افت نموده است که این موضوع کاملاً طبیعی است و بازیکنان با استرس و نگرانی در میدان مسابقه حاضر می گردد اما من خیلی امیدوار هستم که یکی از نمایندگان ما بتواند قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، به این خاطر که هر چهار نماینده ایران خیلی خوب ظاهر شدند، البته که فولاد حذف شد اما سه نماینده دیگر می توانند در ادامه رقابت ها خیلی خوب ظاهر شوند.

بیانی در خاتمه گفت: این یک واقعیت است که بودجه فوتبال ایران در حد و اندازه عرب ها نیست، اما نمایندگان ما نشان دادند لیاقت رسیدن به قهرمانی را دارند و در این جدال نابرابر خیلی خوب ظاهر شدند. من از صمیم قلب آرزو می کنم جام قهرمانی را وریا غفوری بالای سر بگیرد، سال ها پیش و در سال 1990 من جام آسیا را بالای سر بردم و حالا پس از 30 سال امیدوارم غفوری کاپیتان بعدی استقلال باشد که این اتفاق عظیم را رقم می زند.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7177

به "سی سال پیش من جام را بالای سر بردم حالا نوبت وریا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی سال پیش من جام را بالای سر بردم حالا نوبت وریا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید