شروع پروازهای تهران دبی هواپیمایی ماهان

به گزارش پرسینا بلاگ، پروازهای تهران دبی هواپیمایی ماهان از سر گرفته شد

پس از ماه ها وقفه خاتمه پروازهای تهران - دبی - تهران مجددا از سر گرفته شد. پس از بازگشایی مرزهای امارات اکنون مسافران ایرانی می توانند بدون محدودیت به شهر دبی سفر کنند.

شروع پروازهای تهران دبی هواپیمایی ماهان

به همین دلیل هواپیمایی ماهان پروازهای خود را در قالب جهت تهران - دبی - تهران مجددا از سر گرفت. این پروازها از روز پنجشنبه 19 تیرماه 99 به صورت روزانه در جهت تهران دبی و بالعکس انجام خواهند شد.

بر این اساس پروازهای تهران دبی هواپیمایی ماهان در جهت رفت به شماره پروازی W5061 تمامی روزهای هفته راس ساعت 08:00 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و راس ساعت 10:30 همان روز در فرودگاه دبی (DXB) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ماهان در جهت دبی تهران به شماره پروازی W5060 تمامی روزهای هفته راس ساعت 12:00 از فرودگاه دبی (DXB) حرکت کرده و راس ساعت 14:30 همان روز در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

اقدامات زیر در سفر به دبی ضرروی است:

انجام تست کرونا PCR برای کلیه مسافران که دارای ویزای توریستی، بیزنس و اقامت معتبر می باشند الزامی است و تاکید می گردد گواهی مربوطه صرفا از مراکز ذیل تهیه گردد:

1. بیمارستان عرفان نیایش (تهران)

2. آزمایشگاه پاتولوژی ایران (تهران)

3. آزمایشگاه کاویان (تهران)

4. آزمایشگاه نوبل (اصفهان)

5. آزمایشگاه یاران (اصفهان)

6. مرکز پیوند اعضای بیمارستان ابوعلی سینا (شیراز)

مسافران باید در نظر داشته باشند، در زمان ورود به کشور امارات، نباید از زمان صدور گواهی تست منفی PCR بیش از 96 ساعت گذشته باشد. ضمناً داشتن اصل گواهی تست منفی کرونا و ارایه کپی آن به مسئول پذیرش در فرودگاه و همچنین تکمیل فرم خود اظهاری و دارا بودن بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز الزامی می باشد.

پروازهای ورودی و خروجی از ترمینال 3 فرودگاه دبی انجام خواهد شد.

پذیرش مسافران تنها با ویزای توریستی و یا اقامت انجام می پذیرد لذا پذیرش مسافران به صورت ترانزیت امکان پذیر نیست .

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی ماهان ایر از تهران به دبی و از دبی به تهران را دارید می توانید همین حالا از طریق سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4804

به "شروع پروازهای تهران دبی هواپیمایی ماهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پروازهای تهران دبی هواپیمایی ماهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید