علی نژاد: پیگیر بازگرداندن زمین های تنیس هستیم

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت که زمین های تنیس، حق فدراسیون این رشته است و این وزارتخانه پیگیر بازگرداندن زمین هاست.

علی نژاد: پیگیر بازگرداندن زمین های تنیس هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد درخصوص میزبانی ایران در مسابقات بین المللی تنیس جوانان گفت: خوشحالیم در نخستین رویداد بین المللی، میزبانی خوبی در دوران کرونا شاهد بودیم. 112 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و رقابت ها با کیفیت خوبی برگزار گشت. ماندگار فرزامی با عبور از حریف روسی خود، قهرمانی این تورنمنت بین المللی را بدست آورد.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در شرایطی که جهان گرفتار شیوع ویروس کروناست، اتفاق خوبی است؛ چرا که میزبانی این مسابقات می تواند زمینه میزبانی بعدی باشد. برنامه فدراسیون هم این است که 4 تا 6 رویداد بین المللی را در سال آینده میزبانی کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص گرفته شدن زمین های تنیس گفت: متأسفانه زمین هایی که در اختیار فدراسیون تنیس بوده، به صورت چند ساله به پیمانکار سپرده شده است. در حالی که حق فدراسیون است که زمین اختصاصی داشته باشد. به همین دلیل دستوراتی توسط وزیر ورزش داده شده و ما هم پیگیری می کنیم تا زمین ها در اختیار فدراسیون تنیس قرار بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی همچنین به برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس اشاره و شرح داد: قبل از مسابقات بین المللی تنیس جوانان، رقابت های جام حذفی بانوان برگزار گشت که 73 تیم در آن شرکت کرده بودند. 183 تیم نیز در بخش مسابقات جام حذفی مردان شرکت کرده اند.

علی نژاد در خاتمه گفت: معارفه پرسپولیس با مجموعه فرابورس انجام شد و جلسه معارفه استقلال 14 بهمن انجام می شود. اکنون اقدامات نهایی در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6524

به "علی نژاد: پیگیر بازگرداندن زمین های تنیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: پیگیر بازگرداندن زمین های تنیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید