فرصت های زیادی را از دست دادیم، برابر کره جنوبی برای صعود می جنگیم

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی پس از تساوی یک به یک تیم فوتبال امید ایران برابر ازبکستان در انتخابی المپیک که امروز پنجشنبه رقم خورد در خصوص این بازی گفت: ما آغاز بسیار خوبی داشتیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم و به خواسته هایمان برسیم.

فرصت های زیادی را از دست دادیم، برابر کره جنوبی برای صعود می جنگیم

وی ادامه داد: موقعیت های زیادی را در نیمه اول ایجاد کردیم و به حریف موقعیتی ندادیم اما روی یک اشتباه مرتکب خطای پنالتی شدیم و گل خوردیم. اگر این پنالتی رقم نمی خورد تیم حریف اصلاً صاحب موقعیت نمی شد. استیلی ادامه دادک در نیمه دوم با تعویضی که انجام دادیم سعی کردیم فرایند هجومی تیم را بهبود ببخشیم که تا حدودی زیادی به خواسته مان رسیدیم. خیلی زودتر می توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم اما بالاخره این کار را کردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در ادامه اعلام نمود: بعد از گل تساوی بازهم این تیم ایران بود که صاحب موقعیت های زیادی شد. بازیکنانم کوشش زیادی کردند تا به پیروزی برسند اما نتوانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کنیم.

حمید استیلی در خصوص تیم حریف هم گفت: نباید فراموش کنیم که ما برابر تیمی به میدان رفتیم که قهرمان دوره قبل بوده و یکی از تیم های خوب آسیاست. ضمن اینکه بازی اول همواره سخت ترین بازی برای تیم هاست. با این حال ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

وی در خصوص ملاقات با کره جنوبی نیز گفت: قطعاً با قدرت بیشتری برای پیروزی به میدان می رویم و از ملاقات برابر کره جنوبی برای صعود خواهیم جنگید. کره هم تیم بسیار خوبی است اما ما بازیکنان خوبی داریم که می توانیم در آن ملاقات به پیروزی برسیم.

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که تاکید نمود این تیم در ملاقات تدارکاتی که در ازبکستان برگزار گردید بازنده شد و شما در این فاصله زمانی چه کردید که اینقدر تیم ایران خوب شد گفت: از زمانی که مسئولیت گرفتم سه برنامه را در دستور کار داشتیم. اول اینکه بعضی بازیکنان را تغییر دهیم و از بازیکنانی که در لیگ خوب بودند استفاده کنیم. دوم تغییرات تاکتیکی بود که باید انجام می دادیم و نظم و انضباط را لازم داشتیم و سوم ارتقا توان جسمی و قدرت بدنی بازیکنان بود که روی آن کار کردیم و تیم متفاوتی را به میدان فرستادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پاسخ به این پرسش که چرا قائدی را از ابتدا در ترکیب تیم قرار ندادید گفت: این جزو برنامه های تاکتیکی ما بود و خود این بازیکن هم در جریان این تاکتیک قرار داشت. به همین خاطر از زمانی که به بازی آمد عملکرد خوبی داشت و به تیم یاری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3062

به "فرصت های زیادی را از دست دادیم، برابر کره جنوبی برای صعود می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های زیادی را از دست دادیم، برابر کره جنوبی برای صعود می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید