لزوم ارائه هرچه سریعتر گزارش سگها به مردم

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: انتظار می رود شهرداری تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع و مسائل پیش آمده در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق ماجرا و گزارش جزییات موضوع به شهروندان و نمایندگان آنان در شورا اقدام کند.

لزوم ارائه هرچه سریعتر گزارش سگها به مردم

علی اعطا در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به انتشار فیلم آزار و اذیت سگ ها گفت: شهرداری اعلام کرده است که این فیلم قدیمی و مربوط به دو سال قبل است.

اعطا اضافه کرد: افرادی که نسبت به این اقدام مدیریت شهری سابق واکنش نشان دادند، البته حق اعتراض دارند و کسی نافی حق آنها به اعتراض شهروندی در این خصوص نیست، اما باید این حق را متقابلاً برای مدیریت شهری قائل شد که توضیح بدهد و انتظار می رود که معترضین نیز در آرامش کامل به این توضیحات توجه کنند و نهایتا نسبت به راستی آزمایی توضیحات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مشخصا شهرداری تهران توضیح داده است که این فیلم ها مربوط به سال 96 است گفت: البته انتظار می رفت که واحد سازمانی مربوطه با پیمانکار خاطی قرارداد مجددی نبندد تا با فشار افکار عمومی مجبور به خلع ید نشود و یا اینکه برخورد لازم با تخلفات اجرا شده در همان مقطع زمانی انجام می شد.

وی با بیان اینکه می بایست برخورد با پیمانکار خاطی به اطلاع عموم مردم و به ویژه شهروندانی که نسبت به این موضوع حساس هستند، می رسید، گفت: از طرفی این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که در حال حاضر شهرداری تهران با حسن نیت موضوع را توضیح می دهد و ابعاد مختلف موضوع را تشریح می کند که اولا این فیلم قدیمی است و دوما این پیمانکار که همان پیمانکار خاطی دو سال قبل بود، خلع ید شده است. سوم اینکه با مأمور خاطی نیز برخورد شده است.

وی ادامه داد: بی تردید شورا نظارت جدی تری در این حوزه اعمال می کند و در صورت ضرورت تحقیقات لازم را آغاز خواهد کرد و علاوه بر آن اشکالات موجود را نیز برطرف می کند.

اعطا اضافه کرد: انتظار می رود شهرداری تهران نیز با توجه به حساسیت موضوع و مسائل پیش آمده در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق ماجرا و گزارش جزییات موضوع به شهروندان و کنندگان آنان در شورا اقدام کند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1239

به "لزوم ارائه هرچه سریعتر گزارش سگها به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ارائه هرچه سریعتر گزارش سگها به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید