مأمور قلابی، در جنوب تهران بازداشت شد

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران عظیم، از دستگیری مرد جوانی اطلاع داد که به بهانه ازدواج و استخدام از قربانیان خود اخاذی می کرد.

مأمور قلابی، در جنوب تهران بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی در تشریح این خبر، گفت: یکم آبان ماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه شانزده تهران از شخصی بنام عمران 35 ساله به اتهام اغفال و اخاذی با جعل عناوین دولتی اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: پرونده با موضوع جعل عنوان تشکیل و برای رسیدگی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 16 تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم و آنالیز های تخصصی نهاده شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: شاکی با حضور در اداره پنجم اعلام داشت، حدود چهار ماه پیش با مرد جوانی بنام عمران آشنا شدم که شغل خود را مأمور پلیس معرفی کرد و بیشتر اوقات با لباس یک دست مشکی (نوپو) او را می دیدم و به واسطه این موضوع به خانواده ام اطلاع دادم و به وی اعتماد کردم و قرار شد به خواستگاریم بیاید.

سرهنگ نجفی ابراز کرد: شاکی ادامه داد، بعد از قرار گذاشتن برای خواستگاری وی اظهار کرد برایش مشکل اقتصادی پیش آمده و از آنجایی که او توانسته بود در این مدت اعتماد کامل من را جلب کند، مبلغ 120 میلیون تومان به همراه خودروی 206 شخصی ام را در اختیار وی قرار دادم، پس از دو روز دیگر عمران جوابگوی تلفنم نبود و ناپدید شده است.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران عظیم توضیح داد: کارآگاهان به دنبال اظهارات شاکی طی انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی مخفیگاه مأمور قلابی را در محدوده جنوب تهران شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی متهم پرونده در یکم آبان ماه دستگیر و خودروی شاکی به همراه البسه پلیسی مورد استفاده نیز کشف و به اداره پنجم منتقل شد

وی گفت: متهم در بازجوئی های پلیس اظهار کرد، تبهکار جوان ضمن اعتراف به جرم خود به 10 فقره سرقت بدین شیوه معترف شد که با تحقیقات کارآگا های 6 تن از شاکیان در این رابطه شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 4 تن از مال باختگان مرد می باشند متهم به بهانه استخدام از آن ها مبالغی دریافت نموده است، اضافه کرد: یکی از مال باختگان اظهار کرد که 119 گرم طلا به امید استخدام به وی پرداخت نموده ام.

نجفی در سرانجام گفت: متهم با صدور قرار مجرمیت برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره پنجم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5698

به "مأمور قلابی، در جنوب تهران بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأمور قلابی، در جنوب تهران بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید