مزایای سفر با اتوبوس

به گزارش پرسینا بلاگ، با نزدیک شدن به نوروز و تعطیلات نوروز بهترین فرصتی ست تا برنامه سفر و تفریح خود را بچینید. مسافرانی که قصد دارند برای سفرهای خود از اتوبوس استفاده نمایند و سفر ارزانی داشته باشند به دنبال این هستند که هرچه زودتر رزرو بلیط اتوبوس خود را انجام دهند و دیگه دغدغه وسیله سفر را نداشته باشند. افزایش تعداد اتوبوس ها و مدرن شدن ناوگان حمل ونقل عمومی باعث شده است که اقبال عمومی برای استفاده از اتوبوس های برون شهری برای سفرها بیشتر گردد.

مزایای سفر با اتوبوس

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا خرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

چرا با اتوبوس سفر کنیم؟

سفر با اتوبوس سختی های سفر با خودرو شخصی و رانندگی طولانی را از دوش مسافران بر می دارد. از آن گذشته به دلیل آن که قیمت بلیط اتوبوس کم تر از بلیط های قطار و هواپیما است و هزینه سوخت اتومبیل شخصی نیز بالا است، استفاده از اتوبوس برای خانواده های پر جمعیت به صرفه تر است. سفر با اتوبوس نسبت به سفر با خودرو شخصی امنیت بیشتری دارد زیرا تعداد راننده های اتوبوس در جهت های طولانی بیشتر از یک راننده است و هر چند ساعت یک بار راننده ها جا به جا شده تا تازه نفس و بدون خستگی به جهت خود ادامه دهند. تعداد مسافرانی که هر اتوبوس می تواند جا به جا کند بیشتر از خودرو های شخصی است در نتیجه سفر با اتوبوس این تعداد مسافر در مقایسه با سفر با خودرو شخصی آلودگی کمتری در هوا فراوری می نماید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

حتما به این نکات در سفر با اتوبوس دقت کنید

  • قبل از سوار شدن به اتوبوس وسایل خود را به دو دسته داخل اتوبوس و صندوق تقسیم کنید. آن وسایلی که احتیاج ندارید را به صندوق اتوبوس بسپارید و آن هایی که در طول سفر به آن احتیاج داریدرا همراه خود داخل اتوبوس ببرید.
  • علاوه بر آن نام خود را بر روی چمدان هایتان بنویسید تا در صورت مشابه بودن با سایر چمدان های موجود در صندوق اتوبوس به اشتباه با مسافر دیگر نرود.
  • برای خود پتو و یا بالشت مسافرتی تهیه کنید و آن را همراه خود داشته باشید. درست است که تمامی اتوبوس ها به سیستم های تهویه و سرمایش و گرمایش مجهز هستند اما ممکن است شما بنا به عادت خودتان احتیاج به این وسایل داشته باشید.
  • اتوبوس ها در مراکز فروش مواد غذایی و رستوران ها بین راهی جهت استراحت ، خوردن غذا و استفاده از سرویس بهداشتی توقف می نمایند .پیشنهاد می گردد در طول سفر از غذاهای کم چرب وسبک بهره ببرید تا دچار حالت تهوع نشوید.
  • وسایل بهداشتی و شخصی مورد احتیاجتان مانند شانه و دستمال کاغذی را همراه خود در کیف دستی خود داشته باشید تا در طول زمان سفر با اتوبوس راحت و آسوده باشید.

امکانات اتوبوس های برون شهری

اتوبوس های برون شهری بسته به نوع اتوبوس و شرکت سازنده آن می تواند امکانات متفاوت و مختلفی را داشته باشد. بسته های پذیرایی، تهویه مناسب، سیستم سرمایش و گرمایش، وای فای و اینترنت همراه درون اتوبوس، پخش فیلم به شکل همگانی و یا در اتوبوس های مانیتور دار هر مسافر می تواند از پخش موسیقی، دیدن فیلم و کارتون و بازی استفاده کند.

بلیط اتوبوس vip

در حال حاضر تقریبا برای هر جهتی در ایران، هم بلیط اتوبوس ارزان قیمت و عادی وجود دارد و هم بلیط اتوبوس VIP. قیمت بلیط های VIP به علت امکاناتی مثل جایگاه تخت شو،وعده غذایی ،مانیتور شخصی و تهویه مطبوع گران تر از اتوبوس های معمولی است و مسافران این اتوبوس ها هزینه راحتی و آسایش خود را می پردازند. برای خرید بلیط اتوبوس VIP می توانید به سایت سفر دات کام مراجعه کنید.

سفر با اتوبوس در نوروز

تعطیلات نوروز99 فرصت خوبی برای سفر و بازدید از مکان ها و شهر های جدید است. همان طور که گفتیم یکی از بهترین روش ها برای انجام سفر می تواند سفر با اتوبوس است .خوشبختانه در سالهای گذشته با افزایش شرکت های مسافربری تعداد اتوبوس ها وکیفیت خدمات بسیار بالا رفته است .برای رزرواسیون آنلاین بلیط اتوبوس برای تعطیلات نوروز هم کافیست کمی زودتر اقدام به این کار کنید تا خیالتان را از بابت تهیه بلیط اتوبوس راحت گردد.

با رزرو آنلاین بلیط اتوبوس در هر لحظه از سفر دات کام می توانید با انتخاب مبدا ومقصد وتاریخ حرکت خود انواع اتوبوس های موجود در آن جهت را بببینید ،جایگاه خود را انتخاب کنید وسپس با پرداخت آنلاین هزینه بلیط خود را پرداخت نمایید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2862

به "مزایای سفر با اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای سفر با اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید