معرفی بهترین آژانس مسافرتی تهران

به گزارش پرسینا بلاگ، آشنایی با بهترین آژانس مسافرتی تهران

انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب از مهمترین عوامل تاثیرگذار در سبک سفر شما محسوب می گردد. زمانی که شما تصمیم به سفر می گیرید انتخاب بهترین زمان سفر، بهترین شرکت ها برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل برای کسانی که چندان در این زمینه اطلاعات کافی ندارند کار نسبتا سختی است. از همین رو در چنین شرایطی احتیاج به یک آژانس مسافرتی معتبر و خوب مورد احتیاج است، اما یک آژانس مسافرتی چه ویژگی های باید داشته باشد تا بتوان آن را انتخاب کرد! ما در این مطلب قصد داریم تا درباره ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی تهران صحبت کنیم.

معرفی بهترین آژانس مسافرتی تهران

بی هیچ مقدمه ای می خواهیم برویم سراغ اصل مطلب، بهترین آژانس مسافرتی تهران چه ویژگی هایی دارد؟ سوالی که برای کسانی که می خواهند اقدام به خرید بلیط هواپیما، رزرو تور مسافرتی یا حتی رزرو هتل در شهر مقصدشان بنمانند وجود دارد.

شاید بگویید که ما می توانیم در اینترنت حسابی جستجو کنیم و از هر کدام بهترین ها را برای خودمان انتخاب کنیم، که البته این هم یک روش برای سفر کردن است، اما هماهنگی های لازم برای تحویل هتل، ترانسفرهای فرودگاهی که شما را از فرودگاه به هتل می رسانند و یا حتی هدایت که در تمام طول سفر همراه شما است و همانند یک ویکی پدیای همراه هر سوالی که داشته باشید را پاسخ بدهد، از جمله مزایایی است که تنها یک آژانس مسافرتی خوب می تواند در اختیار مسافران خود قرار دهد.

خوب تا اینجای کار متوجه شدیم که یکی از مهمترین ویژگی هایی که می توان برای بهترین آژانس مسافرتی نام برد، ایجاد هماهنگی های لازم برای سفر مسافران می باشد. اما آیا این تنها مزیت یک آژانس مسافرتی است؟

سابقه کاری و رضایت مشتری از جمله مهمترین فاکتورهایی است که قرار دریافت یک مجموعه گردشگری به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تاثیرگذار باشد. مجموعه گردشگری خبرنگاران یکی از گزینه هایی است از آن می توان به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تهران نام برد و دلیل آن هم سابقه درخشانی است که تمامی طول سال های فعالیت خود در زمینه گردشگری داشته است.

با خبرنگاران بیشتر از همیشه آشنا شوید

معرفی بهترین آژانس مسافرتی تهران

معرفی بهترین آژانس مسافرتی تهران

بعضی از افتخارات آژانس مسافرتی خبرنگاران

اخذ گواهینامه ISO10004

شرکت خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی خبرنگاران به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تهران پیروز به کسب گواهینامه ISO10004 (سیستم مدیریت در پایش و اندازگیری رضایت مشتری) شده است. این مجموعه گردشگری با اولویت قرار دادن رضایت مشتریان خود همیشه در جهت بالابردن کیفیت خدمات هوایی، زمینی و گردشگری بوده است.

صدور گواهینامه ایزو 10004 مطابق با روش های اجرایی ممیزی و صدور گواهینامه TUV NORD Iran اجرا شده است و ممیزی های مراقبتی مقرر را به همراه خواهد داشت.

هدف گواهینامه ایزو 10004 (سیستم مدیریت در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری)

در حقیقت هدف از تدوین این روش اجرایی، معین رویه ای جهت سنجش و پایش رضایت و دریافت بازخورهای مشتریان بمنظور:

  • ارزیابی عکس العمل مشتری نسبت به محصولات فعلی و یا جدید
  • به دست آوردن اطلاعاتی در خصوص جنبه های خاص سازمان مانند فرایند پشتیبانی، رفتار پرسنل و سازمان
  • به دست آوردن دلایل شکایت مشتری
  • آنالیز دلایل کاهش سهم بازار
  • پایش روند رضایت مشتری
  • مقایسه رضایت مشتریان با سازمان های دیگر و مشابه و …
  • و معین راهکارهایی جهت افزایش رضایت و وفادارسازی مشتریان می باشد.

کسب رتبه یک فروش پروازهای ترکیش در سال 2018

مجموعه گردشگری خبرنگاران به لطف همراهان همیشگی خودش توانست رتبه یک فروش پروازهای ترکیش در سال 2018 را از آن خودش کند. شرکت هواپیمایی ترکیش مانند همیشه با شعار دنیا خود را گسترش دهید یا به زبان انگلیسی Widen your world در سال 2018 آژانس های همکار خود را دسته بندی کرده و به برترین آن ها لوح تقدیری اعطا کرده، که از بین آن ها خبرنگاران رتبه اول را کسب کرده است.

کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 97

در هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که در سال 97 برگزار گردید، شرکت مسافرتی خبرنگاران مفتخر به کسب تندیس برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 97 نیز شد. سازمان حمایت از مصرف کنندگان همه ساله همایشی با همین عنوان برگزار می نماید و به شرکت هایی که در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان امتیاز مورد نظر را کسب کرده باشند، گواهینامه و تندیس اعطا می نماید.

بهترین آژانس مسافرتی تهران

اما اینکه بخواهیم تنها به افتخارات یک آژانس مسافرتی اکتفا کنیم، شاید کمی منطقی به نظر نیاید از همین رو ضروری است که به خدمات و کیفیتی که آن آژانس برای بسته های سفری خود چه خرید بلیط هواپیما، رزرو تور مسافرتی و … ارائه می دهد، نیز توجه کافی را داشته باشید.

بهترین آژانس مسافرتی تهران

بهترین آژانس مسافرتی تهران در واقع آژانسی است که کار خود را دقیق و با برنامه انجام دهد به گونه ای که مسافر از سفر خود نهایت رضایت را داشته باشد. به طور مثال یک آژانس مسافرتی خوب باید در خصوص تمام موارد از جمله نحوه پراخت و هزینه های سفر، پشتیبانی های هنگام سفر، و تغییر احتمالی برنامه سفر اطلاعات کافی را به شما بدهد.

بهتر است آژانسی را انتخاب کنید که متناسب با احتیاجهای شما برنامه مناسبی ایجاد کند.

در ادامه این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی تهران خبرنگاران صحبت کنیم.

ویژگی های بهترین آژانس مسافرتی تهران

فراهم آوردن تسهیلات برای مسافران

شاید یکی دلایلی که می گوییم خبرنگاران بهترین آژانس مسافرتی تهران است، بعد از گسترده بودن خدماتش در زمینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل سیستم جامع رزرواسیون آنلاین این مجموعه باشد.

خبرنگاران با دارا بودن جامع ترین سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و داخی، رزرو تور مسافرتی، خرید بیمه مسافرتی و همچنین اپلیکیشن کاربردی خود شرایط را برای مسافران جهت خرید خدمات سفری بیش از پیش آسان کرده است.

ارائه بلیط ارزان هواپیما لحظه آخری

قاعدتا برای هر مسافری خرید بلیط ارزان هواپیما یکی از اولویت های ممکن محسوب می گردد. اما برای اینکه بلیط ارزان هواپیما نسیبتان گردد می بایست حسابی از اخبار آژانس مربوط آگاه باشید که برای این منظور ما پیشنهاد می کنیم که در شبکه های اجتماعی، باشگاه مشتریان شرکت خبرنگاران عضو شوید و همچنین SMS های تبلیغاتی آن را جدی بگیرید.

سابقه فعالیت شرکت خبرنگاران

مجموعه گردشگری خبرنگاران از سال 1379 فعالیت خود در صنعت گردشگری را شروع کرد و در تمام سال های فعالیتش رضایت کامل مسافران را مهمترین اولویت کاری خود قرار داده است. این مجموعه با فراهم آوردن امکان رزرو 20000 هتل در سراسر دنیا و همچنین خرید بلیط هواپیما از 900 ایرلاین معتبر و بین المللی بهترین شرایط را برای مسافران خود فراهم آورده است تا بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام به رزرو بلیط هواپیما خارجی یا داخلی و همچنین رزر هتل در منطقه از هر شهری که مدنظر داشتند نیز بکنند.

برخورد مناسب و حرفه ای کارکنان

یکی از مهمترین فاکتورها برای کسانی که می خواهند به یک مجموعه اعتماد کنند، برخورد مناسب و حرفه ای است که کارکنان آن شرکت دارا هستند. از همین مجموعه گردشگری خبرنگاران از مجرب ترین کارشناسان فروش و پشتیبانی برای ارائه خدمات به مسافران خود استفاده کرده تا رضایت 100% را از طرف مشتریان خود بدست بیاورد.

شما در هر زمان از شبانه روز که برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و یا خرید تور مسافرتی با مسئله ای روبرو شدید تنها کافی که با شماره 8540 تماس بگیرید تا مشاوران سفر خبرنگاران شما را به بهترین نحو هدایت کنند.

ارائه تورهای با کیفیت و قیمت مناسب

تورهای مسافرتی یکی دیگر از خدماتی است که نحوه برگزاری آن یکی از عوامل تاثیرگذار در خوب یا بد شناخته شدن آن آژانس مربوطه می باشد.

مجموعه گردشگری خبرنگاران در طول سال های فعالیت خود با ارائه بهترین خدمات در تورهای مسافرتی خود و همچنین انتخاب بهترین زمان برای اجرای آن تور توانسته رضایت 100% مسافران خودش را بدست بیاورد.

با رزرو تور مسافرتی در خبرنگاران سفری خاطر انگیز برای خود رقم بزنید.

مجموعه گردشگری خبرنگاران به عنوان بزرگترین مجری برگزارکننده تور مسافرتی در ایران همیشه آماده به خدمات رسانی و برگزاری تور مسافرتی با بالاترین کیفیت به هر نقاط دنیا است.

برای خرید تور مسافرتی از سایت خبرنگاران تنها چند کلیک با رسیدن به مقصد مورد نظرتان فاصله دارید.

  • محبوبترین تورهای مسافرتی عبارتنداز:

تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور آنکارا، تور دبی، تور تایلند (تور بانکوک، تور پاتایا، تور پاتایا بانکوک، تور پوکت، تور پوکت بانکوک)، تور مالزی (تور کوالالامپور، تور پنانگ، تور لنکاوی، تور مالزی سنگاپور)، تور چین (تور پکن، تور پکن شانگهای، تور پکن شانگهای هانگزو)، تور هند (تور دهلی آگرا جیپور، تور گوا

خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل

در سایت خبرنگاران شما امکان خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل و همچنین انتخاب خدمات تور مسافرتی نظیر راهنما، بیمه مسافرتی و … را به طور جداگانه هم دارید که در این صورت احتیاج است با مشاوران سفر خبرنگاران قبل از خرید تماس بگرید.

جهت رزرو تور نوروز 99 هم اکنون می توانید به وسیله وب سایت خبرنگاران یا اپلیکشن خبرنگاران اقدام کنید.

چند نکته برای انتخاب بهترین تور مسافرتی!!!

به طور معمول یک تور مسافرتی خوب باید تناسبی بین قیمت و خدماتی که ارائه می دهد داشته باشید، از همین رو شما می توانید با مقایسه امکانات و کلیه موارد رفاهی ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در میان تورهای خارجی می توان به تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور آنکارا، تور دبی، تور تایلند (تور بانکوک، تور پاتایا، تور پاتایا بانکوک، تور پوکت، تور پوکت بانکوک)، تور مالزی (تور کوالالامپور، تور پنانگ، تور لنکاوی، تور مالزی سنگاپور)، تور چین (تور پکن، تور پکن شانگهای، تور پکن شانگهای هانگزو)، تور هند (تور دهلی آگرا جیپور، تور گوا) که از بهترین تورهای مسافرتی خارجی هستند، اشاره نمود.

تخفیف های شگفت انگیز بر روی تورهای مسافرتی

در تمام ایام سال مجموعه گردشگری خبرنگاران برای شما پیشنهادهای شگفت انگیزی از تور مالی گرفته تا تور لوکس ولاکچری در نظر دارد تا بتوانید بهترین های دنیا را در بهترین زمان ممکن ببینید. توجه داشته باشید که برای اطلاع از ارائه تخفیف هایی که بر روی محصولات سفری از طرف شرکت ارائه می دهد حتما صفحات اجتماعی این مجموعه را دنبال کنید. به این ترتیب شما می توانید یک تور استانبول ارزان یا بلیط هواپیما ارزان به مقصد مورد نظرتان و … را بخرید.

اغلب در ایام خاص یا فصل های کم مسافر شرکت ها اقدام به ارائه تخفیف هایی بر روی محصولات خود می کنند.

معمولا در انتخاب تور مناسب باید به امکانات آن توجه بیشتری کنید. همچینن نحوه ارائه خدمات و امکانات باید با قیمت آن تناسب داشته باشد. بنابراین برای انتخاب تور مناسب، این مورد را در نظر بگیرید. شما می توانید با مقایسه امکانات و کلیه موارد رفاهی ، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در میان بهترین تورهای ایرانی و خارجی می توان به تورهای تور زیارتی مشهد، تور سیاحتی کیش و تور خارجی ارزان گرجستان اشاره نمود.

سیستم رزرواسیون آنلاین خبرنگاران

رزرو هتل خارجی با امکان پرداخت ریالی

سیستم رزرواسیون آنلاین خبرنگاران به منظور رفاه حال هر چه بیشتر مسافران خود امکان رزرو و پرداخت هزینه هتل در هر نقطه از دنیا را به صورت ارزی یا ریالی فراهم آورده است.

همچنین می توانید از تمامی تخفیف هایی که هتل های دنیا در فصل هایی خاص از سال ارائه می دهند نیز آگاه شوید.

در سایت خبرنگاران شما این امکان را دارید که با رزرو اتاق با شرایط کنسلی متفاوت را دارا هستید. به طور مثال در زمان رزرو هتل شما می توانید هتلی که انتخاب کرده اید را حتی تا یکروز قبل از سفر نیز کنسل کنید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای!

بلافاصله بعد از رزرو هتل مورد نظرتان واچر هتل به صورت آنلاین برایتان صادر می گردد و می توانید پرینت آن را در دست داشته باشید.

در صورتی که با مسئله ای در هنگام رزرو هتل روبرو شدید می توانید با مشاوران سفر خبرنگاران که به طور 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما هستند با شماره 8540 تماس بگیرید.

بهترین آژانس مسافرتی تهران

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1566

به "معرفی بهترین آژانس مسافرتی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین آژانس مسافرتی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید