معرفی نفرات برتر جشنواره دانشجویی آب و رسانه و نقاشی آب و محیط زیست

به گزارش پرسینا بلاگ، نفرات برتر جشنواره دانشجویی آب و رسانه و نقاشی آب و محیط زیست که جزو برنامه های جنبی سومین کنگره ملی هیدرولوژی ایران بودند، معرفی شدند.

معرفی نفرات برتر جشنواره دانشجویی آب و رسانه و نقاشی آب و محیط زیست

به گزارش خبرنگاران، در جشنواره آب و رسانه نسرین سوار از خبرگزاری خبرنگاران در بخش خبر، یزدانی در بخش عکس و محسن اصولی در بخش پوستر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در بخش زیر هشت سال نقاشی آب و محیط زیست نیز مونا اسدی، سینا حسن زاده و آیسو علیپور و در بخش زیر هفت سال، دارا اسبقی، آنیتا زارع و آرمینا غفاری لاله به عنوان نفرات منتخب معرفی شدند.

همچنین آثار پارمیدا اجاقی، گونش احمدی، سنا اسدی، فاطمه زهرا راثی، آرمین رستمی، آیلین فاطمی و اسرا طالبی اسفنجانی، مهدی محمدی، امیر محمد مددی و صدرا نوبهار شایسته تقدیر معرفی شدند.

جشنواره دانشجویی آب و رسانه با رویکرد زمینه سازی برای فراوری محتوای متناسب با محورهای سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه ها و ارتقای آگاهی عمومی در مورد آب، به عنوان یکی از برنامههای جانبی کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز برگزار شد.

محورهای اصلی این کنفرانس شامل تغییر اقلیم، سیلاب ها و خشکسالی ها، هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و مدیریت ریسک، داده کاوی و سنجش از دور در هیدرولوژی، هیدرولوژی و مدیریت حوزه های شهری، هیدرولوژی، محیط زیست و آب های غیر متعارف و هیدرولوژی، اقتصاد و حکمرانی آب بود.

هیدرولوژی، آبخیزداری و حفاظت از منابع آب، شبیه سازی و مدل سازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی و آب های ژرف، هیدرولوژی و سازه های آبی در کشاورزی و فرهنگ سازی و اخلاق آب از دیگر محورهای این جشنواره به شمار می آمدند.

مسابقه نقاشی آب و محیط زیست نیز در روز افتتاحیه سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در 26 شهریور ماه از ساعت 16 تا 18 در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز، روبروی دانشکده شیمی برای بچه ها زیر 13 سال به صورت زنده برگزار گردید.

هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگ سازی برای فراگیرهای سنین پایین به ویژه دانش آموزان در مورد اهمیت و صندلی آب در زندگی انسان ها بود.

سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در 26 شهریور ماه در دانشگاه تبریز برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1574

به "معرفی نفرات برتر جشنواره دانشجویی آب و رسانه و نقاشی آب و محیط زیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نفرات برتر جشنواره دانشجویی آب و رسانه و نقاشی آب و محیط زیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید