معرفی هتل 5 ستاره متروپول ونیز

به گزارش پرسینا بلاگ، هتل متروپول ونیز | Metropole Hotel Venice

هتل متروپول Metropole در 350 متری از میدان سنت مارک واقع شده است و دارای 67 اتاق در 4 طبقه می باشد و در سال 1800 ساخته شده است. اتاق های لوکس هتل متروپول ونیز metropole hotel venice با مبلمان طرح سنتی و پارچه های زیبا ارائه می دهد. این هتل دارای منظره ای از ویلای ونیز است. دارای یک رستوران معاصر، سالن نشیمن و باغ مرکبات است. اتاق ها و سوئیت های منحصر به فرد، دارای سبک شرقی است. راهروهای Metropole مجموعه ای از عتیقه های پر هوادار، پرده ها و مصنوعات دیگر است. ملک 200 متر از ایستگاه اتوبوس آب Vaporetto San Zaccaria و در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از پل آج ها است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به موزه ها، فرهنگ و اکتشاف شهر قدیمی است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل بائر پلازو ونیز را مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره متروپول ونیز

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل متروپول ونیز

کارکنان هتل به زبان های اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ژاپنی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در تمام اتاق ها و فضای عمومی اینترنت وای فای رایگان خواهید داشت. این هتل 5 ستاره، پارکینگ ندارد. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود و امکاناتی از قبیل خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، صندوق امانات، میز راهنمای گردشگری و خدمات بلیط را برایتان فراهم می آورند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع نیست ولی شامل هزینه می باشد، وجود آسانسور و نظافت روزانه اتاق ها اقامت راحت تری را برای شما فراهم آورده است. اگر احتیاج به شستشوی لباس یا اتو دارید، آن را به کارکنان هتل بسپارید. این هتل لوکس همچنین دارای یک باغ زیبا می باشد. خدمات سرو غذا و خدمات عروسی ارائه می گردد. تلویزیون، روزنامه، چای و قهوه در لابی وجود داشته و به جز یک اتاق دیدار مرکز تجاری هم در اختیارتان قرار داده می گردد. همچنین استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی امکان پذیر است. دیگر امکانات هتل را نام می بریم:

  • نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)
  • صندوق امانات در جلوی پارکینگ
  • انبار چمدان
  • صبحانه (هزینه اضافی)
  • مرکز تجاری 24 ساعته
  • یک اتاق جلسه

امکانات تفریحی هتل متروپول ونیز

هتل یک رستوران عالی را به شما پیشنهاد می دهد. یک سالن در بخشی از هتل واقع شده است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی ها با خود خلوت نمایند. خدمات سرو غذا و خدمات عروسی نیز ارائه می گردد.

رستوران هتل

صبحانه بوفه با پرداخت هزینه آن در دسترس می باشد.

رستوران مت Met: این رستوران سنتی ناهارخوری فقط در آن ناهار سرو می گردد که سرویس اتاق نیز در محدوده زمانی تعیین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

67 اتاق هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تلفن و دستگاه چای و قهوه ساز است. حوله لباسی، ترکیبی از وان حمام و دوش، سشوار و وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان در حمام خصوصی اتاق ها گذاشته شده است. ملافه های ضد آلرژی موجود است، ماساژ در اتاق در دست رس است و تمام دیوارها ضد صدا می باشند. پرده های ضخیم پنجره ها را پوشانده است و نظافت اتاق ها هر روز رایگان انجام می پذیرد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر این هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل متروپول ونیز

  • اتاق دابل یا تویین کلاسیک: 21 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره .
  • اتاق دابل یا تویین دولوکس: 22 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره همراه با صبحانه رایگان برای دونفر و بدون حق کشیدن سیگار
  • اتاق دابل یا تویین دولوکس با چشم انداز تالاب: 22 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره و بدون حق کشیدن سیگار
  • سوئیت جونیور با شام مجلل: 22 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره همراه با صبحانه رایگان برای دو نفر
  • سوئیت با چشم انداز باغ: 22 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونیز

جاذبه های اطراف این جزیره تا محل اقامت شما، تنها 10 دقیقه یا کمتر پیاده راه دارند. حتی می توانید کرجی سوار شوید و به دیدن آن ها بروید.پیازا سن مارکو، لا فنیس، ایستگاه سلوت، برج ناقوس سن مارکو، باسیلیکای دی سانتا ماریا دلا سلوت و چیه سا دلا سلوت کمتر از 10 دقیقه تا محل اقامت شما پیاده روی دارند.

  • پل ریالتو: 900 متر فاصله دارد. با قایق و کرجی 37 دقیقه و پیاده 12 دقیقه راه دارید.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: 8 کیلومتر دورتر می باشد. با ماشین تقریبا 36 دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود 35 دقیقه این جهت طول می کشد.
  • سن میکائیل: 1.5 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. پیاده 24 دقیقه راه دارید.
  • فرودگاه ونیز مارکو پولو: 2 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با تاکسی و قایق 47 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل متروپول ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 30122 ونیز وی ای، 4149، ریوا دیگلی شیاونی

Riva degli Schiavoni, 4149, 30122 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2696

به "معرفی هتل 5 ستاره متروپول ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره متروپول ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید