مهدی پور: همین که ببینیم مدیریت تلاش می کند، کافی است

به گزارش پرسینا بلاگ، هافبک استقلال می گوید تمام تفکرات بازیکنان تیمش، قهرمانی در لیگ برتر است.

مهدی پور: همین که ببینیم مدیریت تلاش می کند، کافی است

به گزارش خبرنگاران، مهدی مهدی پور هافبک استقلال، پس از فزونی یک گله برابر هوادار اظهار کرد: هوادار خیلی تیم خوبی بود و مهم کسب 3 امتیاز بود که آن را کسب کردیم.

وی در خصوص صحنه پنالتی گفت: ناظمی به ما گفت که بازیکن ما زودتر به داخل محوطه آمده و پنالتی را تکرار کرد. چیزی که ما دیدیم،پنالتی بود اما بهتر است کارشناسان نظر دهند.

مهدی پور در خصوص آمادگی استقلال گفت: طبیعتا تیم ما روز بهتر خواهد شد. تیم ما با وجود سختی بازی اول، 3 امتیاز را گرفتیم. مصدومیتی جزیی داشتم که با تلاش کادر پزشکی توانستم به شرایط بازی برسم اما توان 90 دقیقه بازی را نداشتم. اکنون هفته اول است و زود است درباره قهرمانی صحبت کردن. بازیکنان به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنند و هدف ما هم شادی کرذن هواداران است.

مهدی پور در خصوس این که آیا استقلال در خط هافبک نیاز به بازیکن دارد با خیر، گفت: خط هافبک ما شرایط بدی ندارد. هم بازیکنان خوبی جذب شدند و هم بازیکنان خوبی هستند. زبیر هم جانشین ریگی شد.

او در خصوص مدیریت باشگاه گفت: قطعا تغییرات ملموس بوده است. وقتی اتفاق مثبتی بیافتد، اولین کسانی که حس می کنند، بازیکنان هستند. یک پولی به حساب بازیکنان واریز شده است و الان در حال تلاش هستند تا مشکل زمین تمرین را حل کنند. همین که ببینیم مدیریت تلاش می کند، برای ما ارزش دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7859

به "مهدی پور: همین که ببینیم مدیریت تلاش می کند، کافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: همین که ببینیم مدیریت تلاش می کند، کافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید