چشمی: برنامه های آشپزی هم درباره مرادمند و یزدانی صحبت می نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: یکسری از برنامه های آشپزی درباره سربازهای استقلال صحبت می کردند در حالی که ما چیز غیرقانونی نمی خواستیم.

چشمی: برنامه های آشپزی هم درباره مرادمند و یزدانی صحبت می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: این پیروزی را به طرفداران تبریک می گویم. همه ما ناراحت هستیم، باشگاه یکسری درخواست های قانونی برای مرادمند و یزدانی که این همه زحمت کشیدند ارائه داد اما باید در این سن به خدمت بفرایند. این دو بازیکن هیچ وقت نگفتند که به سربازی نمی فرایند، سربازی چیزی است که همه باید بفرایند ولی اگر 3 ماه تا آخر لیگ به تعویق می افتاد اتفاق خاصی رخ نمی داد. درخواست باشگاه استقلال فراقانونی نبود و قانون هم جوابش را می دهد. مشکل ما یکسری از کسانی هستند که به این موضوع هیچ ربطی ندارند. چرا اینقدر سنگ این را به سینه می زنند که این دو بازیکن امروز باید به سربازی بفرایند؟

وی ادامه داد: یکسری از رقبا هم درباره داستان گل گهر هم به آنها مربوط نبود دخالت می کردند و الان هم همین طور است. از صبح تا شب، شبکه های ورزشی و رسانه ها می گویند چرا این بازیکنان سربازی نمی فرایند؟ چرا این اتفاق سر بازیکنان دیگر نیفتاد؟ همه ما از اتفاقات گذشته خبر داریم، اگر رسانه ها می خواهند نقش شان را انجام دهند باید درباره اتفاقات دیگر هم پیگیر باشند. دو بازیکن ما نگفتند سربازی نمی فرایند فقط می خواستند که 3 ماه به دیرتر بفرایند، کسی نمی تواند این را بگوید چون قانون وجود دارد.

مدافع استقلال اضافه کرد: الان استقلال با اختلاف در صدر جدول است و چرا هیچ رسانه ای از نتایج خوب استقلال صحبت نمی کند؟ شاید یک سایت یک بار 5 خط درباره نتایج ما نوشته باشد ولی درباره داستان سربازی هر روز یک چیز نوی می نویسند، می فرایند قانون را می خوانند و یک چیز نو پیدا می نمایند و می گویند براساس آن باید دو بازیکن استقلال به سربازی بفرایند. من می گویم به همه تیم ها به یک چشم نگاه کنید و به کارهایی که به شما مربوط است دخالت کنید. این داستان بین باشگاه استقلال، سازمان نظام وظیفه و نهادهای دیگر است، شما چه کاره اید که اینقدر پیگیر هستید؟

چشمی گفت: امروز بردیم ولی همه ناراحت هستیم. از دیروز همه کولاک کردند، حتی یکسری از برنامه های آشپزی درباره سربازهای استقلال صحبت می کردند. ما چیز غیرقانونی نمی خواستیم. مطمئن باشید اگر قانون اجازه ندهد نمی توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که منظور او باشگاه پرسپولیس و وحید امیری است؟ گفت: من اسمی از باشگاه و شخص خاصی نمی برم، ما ناراحت هستیم که خیلی یک طرفه می تازند و هیچ کاری به نتایج خوب استقلال ندارند و فقط در قسمت بد ماجرا همه ورود می نمایند. در خبرها خوبی از استقلال نمی بینیم. الان چند هفته است که نباختیم و برترین خط دفاع را داریم ولی یک خط درباره این موضوع ندیدیم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم قهرمان می گردد؟ توضیح داد: تمام کوشش ما این است که قهرمان شویم ولی الان ما از این داستان بگذریم، یک داستان دیگر درست می نمایند و جملاتی می گفتند که درون زمین نتیجه بگیریم و حرف بزنیم. درون زمین نتیجه می گیریم و حرف می زنیم ولی بقیه برخلاف نظرشان در بیرون از زمین صحبت می نمایند؛ چرا؟ توان مبارزه درون زمین ندارید؟

چشمی در واکنش به اطلاعیه سازمان نظام وظیفه مطرح نمود: من اطلاعیه را نخواندم ولی به این سازمان مربوط است. زمانش می شد یکی دو روز زودتر باشد، ولی قبل از اطلاعیه سازمان نظام وظیفه خیلی از رسانه ها و باشگاه ها شلوغ کردند. ما کار غیرقانونی ننموده و نخواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که قبلا در صبای قم بازی می نموده است و آیا این تیم نظامی بود؟ گفت: من چون کارت انتها خدمت داشتم، خیلی پیگیر این نبودم که این تیم نظامی بود یا نه.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که نظر خودش درباره این اتفاقات چیست؟ توضیح داد: فکر می کنم در این سن و اینکه بازیکنان ملی پوش هستند و با کوشش به اینجا رسیدند، شاید از دید انسانی نگاه کنیم تعویق 3 ماهه اتفاق خاصی نیست، اگر این کار را قانونی می گردد انجام داد، لطف بزرگی در حق این دو بازیکن است و دل طرفداران شاد می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8057

به "چشمی: برنامه های آشپزی هم درباره مرادمند و یزدانی صحبت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: برنامه های آشپزی هم درباره مرادمند و یزدانی صحبت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید