کولینا آمد و رفت ، VAR ایرانی تائید شد یا نه؟

به گزارش پرسینا بلاگ، نمایندگان ایران به همراه دیگر نمایندگان در طی چند روز اخیر نکات مختلفی را در مورد سیستم یاری داور ویدیویی فرا گرفتند.

کولینا آمد و رفت ، VAR ایرانی تائید شد یا نه؟

فتاحی و شکوری در سمینار آموزشی دوحه

پیر لوئیجی جولینا داور مشهور ایتالایی و رئیس کمیته داوران فیفا روز دربی تهران به تهران آمد و همان روز جلسه ای با مهدی تاج برزگار کرد.کولینا که بازی پرسپولیس - استقلال را از نزدیک دید از مرکز ملی فوتبال هم بازدید کرد و در زمان دیدار دربی به اتاق VAR در استادیوم آزادی رفت و از امکانات VAR ایرانی بازدید کرد.البته در این بازی سیستم VAR به صورت آفلاین آزمایش شد و هیچ اطلاعاتی به داور داده نشد.بعد از رفتن کولینا فدراسیون اعلام نکرد که سیستم استفاده شده در استادیوم آزادی توسط کولینا تایئد شده یا نه.

با این حال سمینار آموزشی سیستم یاری داور ویدئویی درخصوص تکنولوژی و مدیریت در دوحه قطر از روز چهارشنبه شروع شد که در این دوره ابراهیم شکوری، امیرحسین فتاحی، داود رفعتی، محمدجواد تهرانی و وحید فتاحی حضور دارند.سباستین رانج- مسئول تکنولوژی و نوآوری فیفا به همراه دریک شلمرمسئول برد بین المللی فوتبال مدرسی این دوره را بر عهده دارند. نمایندگان ایران به همراه دیگر نمایندگان در طی چند روز اخیر نکات مختلفی را در مورد سیستم یاری داور ویدیویی فرا گرفتند.

3-185

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 321

به "کولینا آمد و رفت ، VAR ایرانی تائید شد یا نه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولینا آمد و رفت ، VAR ایرانی تائید شد یا نه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید