مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر امروز، 15 اردیبهشت انتها می یابد

به گزارش پرسینا بلاگ، متقاضیان دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر تا سرانجام امروز 15 اردیبهشت 99 فرصت دارند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر امروز، 15 اردیبهشت انتها می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر که از 15 فروردین ماه شروع شده است امروز 15 اردیبهشت ماه انتها می یابد. این دانشگاه به منظور ارتقای کیفی دوره های دکتری و حمایت از استعداد های درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال تحصیلی آینده بدون آزمون پذیرش می نماید.

متقاضیان ورود به دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر باید با مراجعه با سایت اینترنتی دانشگاه به نشانی pgrad.aut.ac.ir/3/applicant و دریافت پرینت فرم ثبت نام اینترنتی نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند و مدارک را فقط به وسیله پست پیشتاز حدّاکثر تا انتها امروز 15 اردیبهشت 99 به اداره استعداد های درخشان و المپیاد های دانشگاه امیرکبیر تحویل دهند.

داشتن معدل حداقل 16 در مقطع کارشناسی، معدل حداقل 17 (بدون احتساب نمره انتها نامه) در مقطع کارشناسی ارشد و حداقل نمره 18 انتهانامه در مقطع کارشناسی ارشد، یک مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نمایه شده بین المللی که نام متقاضی بعد از حذف نام استاد راهنمای انتها نامه، نفر اول باشد، یک ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، رتبه اول تا سوم انفرادی یا اول گروهی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی و رتبه اول تا پانزدهم نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور از جمله شرایط عمومی پذیرش در دوره دکتری دانشگاه امیرکبیر است.

کپی کارنامه و ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، کپی صورتجلسه دفاعیه کارشناسی ارشد با درج نمره انتها نامه و پرداخت مبلغ 950 هزار ریال که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت نام انجام خواهد شد، از مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره پذیرش بدون آزمون خواهد بود.

اصل نامه پذیرش قطعی مقاله، گواهی رتبه اول تا سوم انفرادی و یا اول گروهی در جشنواره ها یا مسابقات معتبر علمی، گواهی ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، گواهی رتبه اول تا سوم رشته و یا گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، گواهی کسب رتبه در المپیاد علمی دانشجویی کشور، کپی صفحه اول کتاب تألیفی یا ترجمه شده و کپی مدرک زبان از دیگر مدارک لازم برای ثبت نام است.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، مدارک متقاضیانی که در مهلّت مقرر اقدام به ثبت نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه آنالیز نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4361

به "مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر امروز، 15 اردیبهشت انتها می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر امروز، 15 اردیبهشت انتها می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید