مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 15 سالگی جیمیل تا راهکارهای هوشمند کنترل سیل

به گزارش پرسینا بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 15 سالگی جیمیل تا راهکارهای هوشمند کنترل سیل

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

سیستم عامل اندروید گوگل، اکنون 10 ساله است، در طول سال های گذشته، مسائل امنیتی چندان اهمیتی برای بعضی کاربران موبایل نداشت. اما اکنون اهمیت این نوع مسائل چندین برابر شده است چرا که سیستم عامل اندروید روی بیش از 2 میلیارد دستگاه در سراسر دنیا نصب شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

لا امیلیا یک روستای کوچک در شمال بوئنوس آیرس، آرژانتین است. محل این روستا درست کنار رود زیبای آروی دل مدیو است که در کنار زیبایی ریسک بسیار بالایی برای طغیان رودخانه و سیلدارد. اما به نظر می رسد آرژانتین با درس گرفتن از سیل های منطقه مشکل این روستا را حل نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایمیل 15 ساله شد و گوگل به همین مناسبت برنامه ریزی نموده که امکانی فراهم کند تا کاربران ایمیل های خود را بنا به دلخواهشان منتشر نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دیوارهای هوشمند از بهترین ایده های حفاظت از مردم در برابر سیل محسوب می شوند. این دیوارها انواع مختلفی دارند اما اغلب از یک رویکرد یکسان، یعنی واکنش به بالا آمدن سطح آب استفاده می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8183

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 15 سالگی جیمیل تا راهکارهای هوشمند کنترل سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 15 سالگی جیمیل تا راهکارهای هوشمند کنترل سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید