مولر: بحث انتقالم به منچستریونایتد شکل جدی به خود گرفته بود، در بایرن مسئله ای با رقابت نداشته ام

به گزارش پرسینا بلاگ، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید برای قرار دریافت در ترکیب اصلی این تیم مسئله ای با رقابت با بازیکنان هم پستی اش ندارد.

مولر: بحث انتقالم به منچستریونایتد شکل جدی به خود گرفته بود، در بایرن مسئله ای با رقابت نداشته ام

به گزارش خبرنگاران، توماس مولر که اوایل فصل جاری توسط نیکو کواچ نیمکت نشین شده بود، با روی کار آمدن هانسی فلیک شرایط بهتری در بایرن مونیخ پیدا کرد، هرچند صندلیش در این تیم هنوز تضمین شده نیست. این مهاجم آلمانی که از سال 2000 در بایرن مونیخ حضور دارد، تا به امروز با این تیم به عناوین مختلفی از جمله هشت قهرمانی در بوندس لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

مولر که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده، به نشریه انگلیسی اتلتیک، گفت: احتمالاً در تابستان پیش رو تصمیمی یک طرفه درباره قراردادم صورت خواهد گرفت. هیچ مربی ای، بازیکنی را براساس فریاد بلند طرفداران انتخاب نمی نماید. وقتی بعضی می گویند که باشگاه بنا به فاکتورهای دیگر به من احتیاج دارد را دوست ندارم. دوست ندارم به این خاطر در تیم باشم.

وی اضافه کرد: از دید من بازیکنان باید براساس عملکرد و فوتبال شان در ترکیب تیم باشند. هیچ کس شایسته این نیست که به خاطر اینکه چهره اش بیشتر به رسمیت شناخته می گردد و برای بازاریابی خوب است، در تیم باشد. این چیزها هم خوب است، اما شما باید با عملکردتان صندلی خود را در تیم پیدا کنید. اگر احساس کنم که دیگر نمی توانم به تیم یاری کنم و بایرن بدون من بهتر بازی می نماید، آن وقت داستان فرق می نماید. مهم پیروزی بایرن مونیخ است.

مهاجم ملی پوش بایرن مونیخ درباره جذب دو بازیکن در پست وی توسط این باشگاه آلمانی گفت: می گردد این را یک پیغام دید، اما وقتی که با بایرن قرارداد امضا کردم، می دانستم که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. در بایرن و دیگر باشگاه های سطح بالا همواره رقابت وجود دارد. من هیچ گاه با رقابت مسئله ای نداشته ام. در نهایت این باشگاه و سرمربی است که تصمیم گیری می نمایند و کار ما به عنوان بازیکن کنار آمدن با شرایط موجود است.

مولر یادآور شد: در سال 2015 وقتی لوئیز فن خال (سرمربی پیشین بایرن مونیخ و سرمربی وقت منچستریونایتد) تماس گرفت، بحث انتقال من شکل جدی به خود گرفت و همه طرفین درگیرش بودیم. پیوستنم به منچستریونایتد را می توانستم تصور کنم، اما سپس مدیران باشگاه به من گفتند که می خواهیم تو در بایرن بمانی.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3455

به "مولر: بحث انتقالم به منچستریونایتد شکل جدی به خود گرفته بود، در بایرن مسئله ای با رقابت نداشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولر: بحث انتقالم به منچستریونایتد شکل جدی به خود گرفته بود، در بایرن مسئله ای با رقابت نداشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید