ناظمی: استقبال از سمینار بین المللی تهران کم نظیر بود

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران، مازیار ناظمی در پایان سمینار بین المللی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در تهران گفت: به لطف خداوند و نلاش جمعی خانواده بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی از همکاران فدراسیون تا کمیته ها و هیات ها توانستیم در طی سه روز این سمینار را برگزار کنیم.

ناظمی: استقبال از سمینار بین المللی تهران کم نظیر بود

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: نقطه اوج دو رویداد مهم ما در هفته ای که سپری کردیم حضور جناب دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان در آیین افتتاح پیست انرود فدراسیون و همینطور حضور در سمینار جهانی تهران بود.

مازیار ناظمی گفت: قدردان حمایت های دکتر سجادی هستیم و انگیزه های خدمت و حرکت، با نگاه ارزشمند و تخصصی وزیر ورزش و جوانان چند برابر شده است.

رئیس فدراسیون گفت: به آقای وزیر قول دادیم توسعه رشته خصوصا در بخش همگانی را با جدیت دنبال کنیم و انشاالله با همکاری شرکت توسعه و نگهداری بزودی بخش آفرود پیست شهید فهمیده را هم برای ساخت و بهره برداری آماده کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم هر سال میزبان سمینارهای بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی باشیم و خوشحالم که استقبال از دوره تهران کم نظیر بود.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تمامی کسانی که در دوره حضوری و آنلاین شرکت کردند مدارک بین المللی خود را دریافت کردند و خوشحالم با نظم و برنامه توانستیم دو رویداد مهم را آبرومندانه و با شکوه برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8011

به "ناظمی: استقبال از سمینار بین المللی تهران کم نظیر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی: استقبال از سمینار بین المللی تهران کم نظیر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید