نظری: دولتمردان گول لبخند های فریبکارانه اوباما را خوردند ، تحریم تسلیحاتی ایران باید برداشته شود

به گزارش پرسینا بلاگ، منتخب مجلس یازدهم گفت: بر اساس فصلنامه 2231 تا 6 ماه آینده یعنی در 27 مهر سال جاری، باید در راستای اجرای یک بند از توافقات برجامی با (1+5)، تحریم های تسلیحاتی ایران برداشته شود.

نظری: دولتمردان گول لبخند های فریبکارانه اوباما را خوردند ، تحریم تسلیحاتی ایران باید برداشته شود

علیرضا نظری منتخب مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه خمین در مصاحبه با خبرنگار حوزه احزاب خبرنگاران، با بیان اینکه در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، کلاه گشاد برجام بر سر جمهوری اسلامی قرار گرفت، گفت: برخی از مسئولان خام اندیش کشورمان، گول لبخند های فریبکارانه اوباما دموکرات را خوردند و نتیجه آن از دست رفتن ظرفیت های هسته ای کشور شد. محصول بیش از یک دهه تلاش دانشمندان جوان کشور نابود و بدون هیچ دستاوردی، صنعت هسته ای کشورمان متوقف شد و تحریم ها هم برجا ماند.

وی ادامه داد: بر اساس فصلنامه 2231 تا 6 ماه آینده یعنی در 27 مهر سال جاری، باید در راستای اجرای یک بند از توافقات برجامی با (1+5)، تحریم های تسلیحاتی ایران برداشته شود اما در کنگره آمریکا از مجموع 429 نفر، 382 نفر رأی به تمدید تحریم ها دادند؛ این حاکی از آن است که هر دو جناح سیاسی آمریکایی، در بحث دشمنی با جمهوری اسلامی متحد هستند.

منتخب مجلس یازدهم اضافه کرد: برخی از مسئولین جمهوری اسلامی و تحلیلگران سیاسی تصور می کنند که با تغییر هیئت حاکمه در آمریکا و جابجایی قدرت از دست جمهوری خواهان به دست دموکرات ها، اتفاقات بهتری برای جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد اما در بررسی گذشته نشان می دهد که مجموعه تحریم هایی که علیه جمهوری اسلامی اعمال شده، در زمان دولت های دموکرات به نسبت زمانی که دولت های جمهوری خواه بیشتر بوده است.

نظری با تأکید بر اینکه هر دو جناح سیاسی، در اجرای سیاست های خصمانه خود مشترک هستند، بیان داشت: عمدتاً در طی 41 سال گذشته، روش جمهوری خواهان مبتنی بر اقدامات خشونت آمیز از قبیل جنگ، تهدید و اقدامات نظامی بوده و سیاست دموکرات ها مدل مصاحبه، سیاست لبخند و در واقع چماق و هویج است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4495

به "نظری: دولتمردان گول لبخند های فریبکارانه اوباما را خوردند ، تحریم تسلیحاتی ایران باید برداشته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: دولتمردان گول لبخند های فریبکارانه اوباما را خوردند ، تحریم تسلیحاتی ایران باید برداشته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید