نه میزبانی برگشت نه توافق بزرگ است، تاکتیکی برای گل نخوردن بیشتر!

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تحریک و فشارهای سیاسی بعضی کشورهای عربی تصمیمی را علیه تیم های ایرانی گرفت که آنها را از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم می کرد. نامه اولی که برای ورزش ایران ارسال شد با مخالفت ابتدایی روبرو شد و همه مقابل این تصمیم ایستادند تا کنفدراسیون آسیا کمی مواضع اش را تغییر دهد.

نه میزبانی برگشت نه توافق بزرگ است، تاکتیکی برای گل نخوردن بیشتر!

شاید به همین خاطر بود که در دومین نامه ای که برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد، پیشنهاد جدیدی را ارائه داد. در این پیشنهاد آمده بود که دو تیم ایرانی حاضر در مرحله پلی آف مسابقات خود را خارج از خانه برگزار نمایند و دو تیم دیگر هم در مرحله گروهی دور رفت مهمان باشند و در دور برگشت میزبان.

این پیشنهاد هر چند با مواضع قبلی مسئولان ورزش و فوتبال ایران همراه بود و آنها همچنان تاکید کردند زیر بار این تصمیم نمی فرایند، اما در نهایت و پس از حضور تیم ایرانی مذاکره نماینده در مالزی با کمی تعدیل مورد تایید و توافق نهاده شد.

آنچه در این ماجرا قابل توجه بود و نسبت به گذشته اتفاق مثبت تری به شمار می رود، ایستادگی برابر تصمیم کنفدراسیون آسیا برای جلوگیری از اتفاقات بعدی و بدتر است. اینکه اجازه تصمیم گیری غیرفوتبالی در خصوص تیم ملی را به کشورهای عربی و کنفدراسیون ندادیم.

در واقع مسئولان ورزش و فوتبال ایران تاکتیکی اتخاد کردند که گل های بیشتری از کنفدراسیون آسیا و کشورهای همسایه نخورند. اما همان پیشنهادی را پذیرفتند که کنفدراسیون فوتبال آسیا داده بود. البته اینکه تیمی در ماه فوریه به ایران بیاید و شرایط را مجدداً آنالیز کند را هم نپذیرفتند که اتفاق خوبی است.

بعد از این ماجرا بعضی مسئولان فوتبال و ورزش از آن به عنوان توافق بزرگ و یا برگشتن میزبانی یاد کردند که با واقعیت فاصله دارد و نباید ذهن مردم را از اصل ماجرا دور کرد. واقعیت را باید درست و بدون اغراق به مردم گفت.

ما کوشش کردیم که گل های بیشتری از حریفان نخوریم و کوشش کنیم که دیگر به سمت ما حمله ننمایند. این هم اتفاق بزرگ و خوبی نسبت به گذشته است که هیچ قدمی برنمی داشتیم و فقط گل می خوردیم.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3161

به "نه میزبانی برگشت نه توافق بزرگ است، تاکتیکی برای گل نخوردن بیشتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه میزبانی برگشت نه توافق بزرگ است، تاکتیکی برای گل نخوردن بیشتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید