نوروز برایم همواره عزیز است، دلایل موفقیت چند ساله با پرسپولیس

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جامعه ایران در روزهای نوروز همیشه میزبان مسافران کشورهای دیگر بوده است تا مردمان سایر کشورها با آداب و فرهنگ ایرانی بیش از پیش آشنا شوند.

نوروز برایم همواره عزیز است، دلایل موفقیت چند ساله با پرسپولیس

سنت های جذاب سال نو شمسی باعث حضور گرم گردشگر های خارجی به ایران می گردد که بیشتر آنها خاطرات شیرین حضور در ایران را مرور می نمایند. همچنین خارجی های شاغل در ایران نیز در کنار نقش ویژه ای که در حوزه فعالیت خود داشته اند از حضور در ایران همواره احساس رضایت نموده اند.

بدون شک برانکو ایوانکوویچ یکی از تاثیرگذارترین خارجی هایی است که در حوزه فوتبال ایران توانسته است سال ها حضور داشته و پیروزیت های ملی و باشگاهی زیادی را برای کشورمان رقم بزند.

او که هم اکنون در تیم ملی فوتبال عمان به عنوان سرمربی فعالیت می نماید همچنان از روزهای خوش زندگی در ایران به نیکی یاد می نماید.

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با خبرنگاران، فارغ از فضای فوتبال درباره روزهای شیرین حضورش در ایران صحبت کرد و از نوروز به عنوان یکی از شکوهمندترین جشنواره های تاریخی که انسان ها رقم زده اند یاد کرد:

همه چیز در ایران جذاب است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام دنیای 2006 درباره روزهای ابتدایی حضورش در ایران گفت: همه چیز از همان ابتدا عالی بود. وقتی شما وطن خود را ترک می کنید یعنی به جایی از تاریخ سفر می کنید تا با فرهنگ و تمدن آنجا آشنا شوید. ایران هم یکی از مهم ترین کشورهای دنیا است که دارای تمدن بوده و همواره از حضور در آن راضی بوده ام و همه چیز برایم جذابیت داشت. افتخار می کنم در ایران حضور داشتم.

یک مربی حرفه ای همواره چمدان آماده دارد

برانکو در مورد اقامت در ایران اضافه نمود: وقتی شغل مربیگری را انتخاب می کنید باید بدانید کمترین افرادی که خواهید دید خانواده تان است. آنها همواره خود را فدای شما می نمایند تا در جهت حرفه ای مربیگری قدم بردارید. یک مربی همواره کوله پشتی و چمدان خود را بسته است و آماده هر عزیمتی است. البته حضورم در ایران همواره برایم متفاوت با هر جای دیگری بوده است. چمدان هایم را باز کردم اما خیلی سخت و دیر توانستم آنها را جمع کنم و بروم.

ایران همواره وطن دوم می ماند

او که با پرسپولیس به سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر رسید، توضیح داد: ایران برای من همواره وطن دوم است. با تمام وجودم راضیم که توانستم برای مردمی کار کنم که قدردان و مهربان هستند. ایرانی ها همواره برایم احترام قائل بودند. آنها از من انتظار داشتند همواره تیم را قهرمان کنم و این اتفاق هم رخ می داد.

دلایل پیروزیت در پرسپولیس

برانکو راجع به دلایل پیروزیت خود در رأس کادر فنی پرسپولیس تاکید نمود: همواره گفته ام اگر در پرسپولیس پیروز شدیم به خاطر از خود گذشتگی تمام ارکان بود. بازیکنان فوق العاده ای داشتم و آنها از خود گذشتگی های زیادی می کردند. طرفداران فوق العاده ای داشتیم که هرگز ما را تنها نگذاشتند. ماه های اول حضورم در پرسپولیس سخت بود اما هرگز حمایت طرفداران از مجموعه کاسته نشد. بازیکنانم مثل همواره بهترین بودند و آنها در زمین مسابقه تمام تمرکز خود را برای بردن می گذاشتند. سعی کردیم آرامش به تیم بدهیم و به بازیکنان در سخت ترین روزهای محرومیت از حضور در جابجایی یاد بدهیم که هیچ اسمی عظیم تر از پرسپولیس نیست. همین تفکر باعث شد تا آنها برای یک هدف کوشش نمایند.

تمرکزم روی تیم ملی عمان است

برانکو درباره روزهای فعلی خود نیز در خاتمه صحبت کرد و گفت: خاطره ها همواره برایم جالب هستند اما حالا نگاهم به آینده است. می خواهم با تیم ملی عمان کار عظیمی کنم و بتوانیم تمام کوشش خود را برای صعود به جام دنیای قطر به کار گیریم. اکنون تمام تمرکز من در فوتبال روی عمان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6820

به "نوروز برایم همواره عزیز است، دلایل موفقیت چند ساله با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز برایم همواره عزیز است، دلایل موفقیت چند ساله با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید