نکونام: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه، می خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی فولاد گفت: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه ولی به هر حال کوشش می کنیم که ان شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم و کسب سهمیه هم باعث افتخارمان خواهد بود.

نکونام: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه، می خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پیش از ملاقات تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم و می دانیم با تیمی بازی باید بازی کنیم که دنبال این است نبازد. آنها تیم منسجم، منظم و قابل احترامی هستند. ما هم سعی می کنیم بازی خودمان را ارائه دهیم تا ان شاءالله به موفقیت برسیم. ما از اول فصل همه صحبت مان با طرفداران و طرفدارها فولاد این بوده است که در تمام بازی ها کوشش می کنیم و می جنگیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

او ادامه داد: اکنون هم همین طور است و ما تا آخرین روز و آخرین دقیقه کوشش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. در رابطه با این مساله به ما کم لطفی شده است و بعضی می خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند. در آخر هر اتفاقی بیفتد خدا را شکر می کنیم و چیزی که مهم است این است که تیم ما تا همین جا هم شاهکار نموده و کار بزرگی انجام داده است اما بازیکنان باید بدانند که وقتی می توانیم به موفقیتی برسیم باید کوشش کنیم.

سرمربی فولاد با بیان این که تیم ما تا اینجای کار هم توانسته این نتایج را بگیرد و از آنها متشکرم، گفت: واقعا سنگ تمام گذاشتند و کوشش کردند تا به اینجا برسیم. در ادامه راه هم قطعا همه بازیکن ها کوشششان را به کار می گیرند تا نتیجه بگیریم و از هر اتفاقی که در آخر فصل افتاد، خرسند باشیم. از این موضوع خرسندم که تیم مان شرایطی پیدا نموده که مردم خوزستان به این تیم افتخار می نمایند و این تیم را دوست دارند.

او افزود: اما بازیکنان مان هم باید بدانند که در فوتبال زود نباید سیر شوند و باید بتوانند تا آنجا که می توانند به موفقیت برسند و دفتر زندگی شان را پر بار ورق بزنند و بهترین نتیجه را بگیرند. ما همه کوشش مان را می کنیم و فردا هم بازی مثل بقیه بازی ها است. تیم ما از اول دنبال قهرمانی بود نه سهمیه ولی به هر حال کوشش می کنیم که ان شاءالله به این مهم دست پیدا کنیم و کسب سهمیه هم باعث افتخارمان خواهد بود.

نکونام در انتها گفت: توجه داشته باشیم که بازیکنان مان همین امروز هم کار بزرگی انجام دادند و امیدوارم در ادامه راه هم کوشش نمایند که باعث خرسندی طرفداران فولاد و مردم خوزستان شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4977

به "نکونام: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه، می خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: تیم ما از اول به دنبال قهرمانی بود نه سهمیه، می خواهند تمرکز ما را بر هم بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید