هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضا(ع)

به گزارش پرسینا بلاگ، مشهد بعد از تهران دومین شهر پراهمیت، بزرگ و پرجمعیت کشور به شمار می رود. این شهر مرکز معنوی و مذهبی ایران است و همیشه به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ایران مطرح بوده و هست. در طول سال افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر به مشهد سفر می نمایند. یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل است.

هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضا(ع)

هتل مدینه الرضا (Madinah Al-Reza Hotel) نزدیک ترین هتل 5 ستاره مشهد از ورودی خیابان شیرازی به بارگاه ملکوتی حرم امام رضا (ع) است. این هتل با محیطی فوق العاده زیبا، معماری اصیل ایرانی و نمای عالی در سال 1392 افتتاح شد. موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به حرم مطهر لذت اقامت و زیارت را برای شما دو چندان می نماید.

هتل مدینه الرضا یکی از بزرگ ترین هتل های پنج ستاره مشهد می باشد و می توان گفت این هتل نزدیک ترین هتل لوکس به حرم است. به علت موقعیت عالی این هتل هر موقع از روز که بخواهید می توانید با طی مسافت کوتاهی حدود 150 متر به حرم مطهر برسید. به علاوه بازار بزرگ مرکزی هم تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد.

اتاق های هتل

این هتل با 18 طبقه بنا و 300 باب سوئیت و اتاق های مدرن از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می باشد. یکی از انواع واحدهای اقامتی هتل اتاق های استاندار یک تا سه تخته است. بخش دیگر اتاق های کانکت بوده که با فضای بیشتر و اتصال بین اتاق ها برای جمع های خانوادگی و محبت آمیز مناسب است. این اتاق ها در ظرفیت های سه تا پنج تخته ارائه می شوند.

از دیگر اتاق ها، اتاق عروس بوده که مناسب زوج های است که برای ماه عسل به مشهد مسافرت نموده اند. بعلاوه اتاق هایی ویژه جانبازان و معلولین هم اختصاص داده شده است. اما اگر خواستار اقامتی لوکس تر با امکانات بهتر هستید می توانید انواع سوئیت ها و آپارتمان های یک تا سه خوابه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

تمامی واحدها بسیار شیک چیدمان شده و دارای امکانات رفاهی کاملی چون اینترنت، تهویه مطبوع، تلویزیون، صندوق امانات، تختخوابهای راحت و استاندارد، میزآرایش، یخچال، مینی بار و حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران های هتل

این هتل با چهار رستوران و یک کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. دو رستوران گل نرگس 1 و 2 که فضای وسیعی از طبقه اول را دربرگرفته اند با انواعی از لذیذترین غذاهای ایرانی و برترین غذاهای فرنگی از میهمانان پذیرایی می نمایند. آنچه این هتل را از دیگر هتل های مشهد متمایز می نماید، وجود رستوران گردان پاناروما و تمام شیشه ای در مرتفع ترین نقطه هتل با منظره حرم مطهر است.

رستوران گردان آفتاب واقع در طبقه دوازدهم در فضایی شیک و دلپذیر میزبان میهمانان خود است. ویژگی منحصر به فرد این رستوران منظره فوق العاده رو به گنبد طلایی حرم امام رضا (ع) بوده که جلوه ای خاص به فضا بخشیده است.

بعلاوه اگر به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارید حتما به رستوران سنتی هتل سر بزنید. در فضای سنتی و زیبای این رستوران می توانید از طعم خوش انواع غذاهای اصیل ایرانی لذت ببرید. کافی شاپ هتل هم که در قسمت شرقی لابی قرار گرفته با محیطی دنج و دلنشین به صورت شبانه روزی پذیرای میهمانان است.

امکانات هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا برای آسایش خاطر میهمانان مجموعه ای از برترین امکانات و خدمات را تدارک دیده است. از جمله امکانات هتل می توان به سالن آمفی تئاتر آن اشاره نمود که ظرفیت پذیرش 260 نفر را دارد و از مجهزترین سالن های همایش مشهد به شمار می رود. علاوه بر این سالن های کنفرانس هتل هم با برخورداری از مدرن ترین تجهیزات آمادگی برگزاری انواع کنفرانس های ملی و بین المللی را دارد.

این هتل بعلاوه امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی برای میهمانان در نظرگرفته است. از جمله اختصاص دو مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان واقع در طبقه 1- که مجموعه آبی، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ را شامل می گردد. به علاوه در این هتل یک اتاق بازی هم برای سرگرم کردن بچه ها اختصاص داده شده است. همینطور اگر به مطالعه علاقه دارید می توانید از کتابخانه هتل بهره ببرید.

فاصله هتل با ورودی های مختلف حرم

ورودی خیابان شیرازی - 2 دقیقه پیاده روی

ورودی باب الجواد - 7 دقیقه پیاده روی

ورودی باب الرضا - 9 دقیقه پیاده روی

صحن کوثر - 10 دقیقه پیاده روی

چطور به هتل مدینه الرضا برویم ؟

فاصله این هتل از فرودگاه 11 کیلومتر است و به غیر از ایام شلوغ سال می توانید با ترانسفر رایگان به هتل برسید. ساختمان زیبا و بلند هتل مدینه الرضا مشهد را می توانید در خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی پیدا کنید. این هتل نسبت به سایر هتل های پنج ستاره مشهد در فاصله کمتری از حرم واقع شده است و شما با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به ورودی باب الرضا خواهید رسید.

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

شماره تماس: 91005105-051

وبسایت رسمی هتل: madinahalreza.com

منبع: گردشبان
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8176

به "هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضا(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک ترین هتل 5 ستاره به حرم امام رضا(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید