وان پلاس نورد واچ به زودی رونمایی می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، وان پلاس نورد واچ که ساعت هوشمند میان رده شرکت وان پلاس به شمار میرود ظاهرا قرار است به زودی رونمایی گردد.

وان پلاس نورد واچ به زودی رونمایی می گردد

چند ماهی است که اطلاعات زیادی را راجع به ساعت هوشمند مورد انتظار وان پلاس یعنی وان پلاس نورد واچ می شنویم. از آن جایی که این ساعت، پسوند نورد را یدک می کشد، قرار است به عنوان یک ساعت مالی راهی بازار گردد اما فعلا هنوز رونمایی هم نشده است. معمولا محصولاتی که با برند نورد راهی بازار می شوند، میان رده و مالی هستند، در نتیجه انتظار می رود وان پلاس نورد واچ از ساعت هوشمند وان پلاس واچ، امکانات کمتر و در عین حال قیمت مناسب تری داشته باشد.

اینطور که به نظر می رسد، این محصول قرار است در مدل های مختلفی راهی بازار گردد اما در خبرها و شایعاتی که پیرامون آن منتشر شده، فقط شاهد استفاده از یک شماره مدل بوده ایم (OPBBE221). این محصول اخیرا پیروز به دریافت گواهی بلوتوث هم شده و ظاهرا قرار است با بلوتوث 5.2 در دسترس قرار بگیرد که باعث می گردد فرایند اتصال آن به گوشی های هوشمند سریع تر و راحت تر صورت بگیرد.

به گزارش وب سایت منبع، ظاهرا این ساعت قرار است با اپلیکیشن اختصاصی از برند نورد یعنی وان پلاس N Health در دسترس قرار بگیرد تا بدین ترتیب به نوعی شاهد رونمایی از این اپلیکیشن هم برای نخستین بار باشیم. فعلا خبری از این بابت که این ساعت هوشمند قرار است در چه تاریخی راهی بازار گردد در اختیار نداریم اما با توجه به دریافت گواهی بلوتوث، به نظر می رسد این اتفاق باید به زودی رخ دهد.

پیش تر شنیده بودیم که ساعت هوشمند مورد انتظار وان پلاس نورد واچ در دو طرح و پنج مدل عرضه می گردد. نورد واچ در یک نسخه با نمایشگر دایره ای شکل و در نسخه دیگر، با نمایشگر مستطیلی به بازار عرضه می گردد که ساعت دایره ای شکل در سه مدل مختلف و مستطیلی هم در دو مدل در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8132

به "وان پلاس نورد واچ به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد واچ به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید