پرحاشیه ترین عکس نیوشا ضیغمی تا امروز ! ، باورنکردنی از بازیگر داخل ایران !

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران:نیوشا ضیغمی بازیگر معروف ایرانی است که اینبار با ترفندی جالب موهایش را به نمایش گذاشته و همزمان لباس مناسبی هم به تن ندارد درحالیکه او بازیگر داخل ایران است و باید بداند با قوانین کشورمان پیش برود.

پرحاشیه ترین عکس نیوشا ضیغمی تا امروز ! ، باورنکردنی از بازیگر داخل ایران !

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که البته به برکت عمل های زیبایی چنین خوشگل شده! بعضی هم همچنان بر این نظرند که نیوشا ضیغمی حتی الان هم زیبا نیست. نیوشا ضیغمی همواره و در هر فیلم و سریالی که بازی کند نقش دختری خوشگل را دارد که پسری عاشق و شیفته نیوشا ضیغمی شده اما به طور مثال الناز شاکردوست با وجود اینکه چهره جذابی دارد اما نقش های متفاوتی را بازی نموده و با استعداد درونی اش به این صندلی رسید نه صرفا برای زیبایی همچون نیوشا ضیغمی!

از این ها که بگذریم نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد و با توجه به عایدی بالای خودش احتمال می رود که زندگی لاکچری هم داشته باشند. نیوشا خانم را همواره با موهایی بلوند و روشن دیده ایم اما اینبار ظاهرا یکی از دوستدارانش خلاقیت به خرج داده و صورت خانم بازیگر را بر روی موهایی تیره فتوشاپ نموده است. این تصویر با وجود اینکه واقعی نیست اما با نظرات خوب زیاد کاربران همراه شد.

نیوشا ضیغمی از دسته بازیگرانی است که علاقه بسیاری به میکاپ های غلیظ دارد. وی تقریبا هیچ گاه حتی با آرایش ملایم هم دیده نشده و همواره با این روش چهره اش را از این رو به اون رو می نماید. البته خانم بازیگر زیبایی خاص خودش را دارد اما با وجود عمل های زیبایی که انجام داده این کار کمبود اعتماد به نفس او را نشان می دهد.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7889

به "پرحاشیه ترین عکس نیوشا ضیغمی تا امروز ! ، باورنکردنی از بازیگر داخل ایران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرحاشیه ترین عکس نیوشا ضیغمی تا امروز ! ، باورنکردنی از بازیگر داخل ایران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید