پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران

به گزارش پرسینا بلاگ، پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران از 25 تیر شروع می گردد

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از عظیم ترین ایرلاین های دنیا است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا دارد این شرکت هواپیمایی در شرایطی که بسیاری از شرکت های هواپیمایی پروازهای خود را کنسل نموده بودند چندین پرواز موردی از/ به تهران انجام می داد. با سهل گیرانه تر شدن قوانین محدودیت های سفر، قطر ایرویز نیز پروازهای هفتگی خود را به ایران از سر گرفت. قطر ایرویز هر هفته 31 پرواز به ایران خواهد داشت. پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران به شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان خواهد بود.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب راستا دوحه- تهران - دوحه تمامی روزهای هفته با شماره های پروازی QR499، QR491 و QR483 در راستا تهران دوحه و با شماره های پروازی QR498، QR490 و QR482 در راستا دوحه تهران انجام می گردد.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب راستا دوحه- مشهد - دوحه روزهای یکشنبه، دوشنبه و آدینه با شماره پروازی QR499 در راستا مشهد دوحه و با شماره پروازی QR492 در راستا دوحه مشهد انجام می گردد.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب راستا دوحه- شیراز - دوحه روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و آدینه با شماره پروازی QR477 در راستا شیراز دوحه و با شماره پروازی QR476 در راستا دوحه شیراز انجام می گردد.

پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران در قالب راستا دوحه- اصفهان - دوحه روزهای چهارشنبه و آدینه با شماره پروازی QR471 در راستا اصفهان دوحه و با شماره پروازی QR470 در راستا دوحه اصفهان انجام می گردد.

برنامه سفر قطر ایرویز طبق جدول زیر خواهد بود:

ازبهتعداد و بازه زمانی سفرها
تهران (IKA)دوحهتا 16 ژوئیه 17 پرواز هفتگی

از 17 ژوئیه 21 پرواز هفتگی

مشهد (MHD)دوحهاز 17 ژوئیه 3 پرواز هفتگی
شیراز (SYZ)دوحهاز 15 ژوئیه 4 پرواز هفتگی
اصفهان (IFN)دوحهاز 15 ژوئیه 2 پرواز هفتگی

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گردد و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می د هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند. مسافران هواپیمایی قطر در راستاهای ذکر شده می توانند تاریخ پرواز خود را بدون پرداخت هزینه تغییر دهند و یا برای سفرهای آینده خود از اعتبار بلیط استفاده کنند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4479

به "پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای هفتگی قطر ایرویز به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید