کاندیداهای ریاست میدان را برای داورزنی خالی می نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، ناصر شهنازی در مصاحبه با مهر درباره شکست تیم ملی مقابل استرالیا گفت: در هر تورنمنتی برد و باخت رخ می دهد و نمی توان گفت تیمی قدرت مطلق مسابقات باشد. شکست در ورزش مخصوصا در سطح مسابقات آسیایی و جهانی طبیعی است اما نوع برد و باخت مهم است، اینکه به چه تیمی ببازیم و عواقب آن مهم است.

کاندیداهای ریاست میدان را برای داورزنی خالی می نمایند

* مقابل استرالیا خوب بازی نکردیم

کارشناس والیبال تاکید نمود: مقابل تیم ملی استرالیا خوب بازی نکردیم، برابر تیمی نتیجه را واگذار کردیم که سال هاست مقابل آنها مغلوب نشده بودیم و حریف ما در مسابقات انتخابی المپیک هستند. باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم. باخت پیش می آید اما مهم اعتبار والیبال ایران است که خدشه دار می گردد.

* این شکست تلنگر بود

وی اضافه نمود: این باخت تلنگری برای تیم و مربیان بود تا بدانیم کار آسانی در مسابقات انتخابی المپیک در پیش نداریم. این شکست به موقع بود تا شرایط تیم از نظر فنی، انگیزشی و ... مورد آنالیز قرار گیرد. شاید باید این اتفاق رخ می داد تا یک تغییر رویه و افکار در تیم ایجاد کنیم. رقیبان در حال تمرین هستند تا در آسیا عملکرد بهتری داشته باشند.

* قهرمانی حق ایران است

شهنازی درباره قهرمانی در مسابقات گفت: شکی ندارم که ایران قهرمان مسابقات می گردد اگر غیر از این باشد برای والیبال ایران یک نقطه ضعف به حساب می آید. در کشور خودمان هستیم و با تمام قوا در رقابت ها حاضر شدیم و قهرمانی حق ایران است. مطمئنم قهرمان خواهیم شد. شکست مقابل استرالیا تلنگری برای تیم ملی بود که تیم های آسیایی شرایط بهتر شدن را دارند. مقابل چین و هند به مشکل نخواهیم خورد در غیر اینصورت باید به آماده سازی و شرایط تیم شک کرد.

* مردم والیبال را دنبال می نمایند

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که دلیل استقبال مدیران برای کسب جایگاه ریاست والیبال چیست که حتی در میانه مسابقات بین المللی سرپرست حاضر به استعفا می گردد؟ گفت: زمانیکه فدراسیونی مورد استقبال عمومی قرار می گیرد و در سطح جهانی شرایط خوبی دارد این اتفاقات رخ می دهد. والیبال تنها رشته توپی ایران است که در جهان شناخته شده و مقام آور است و بعد از فوتبال طرفداران زیادی در ایران دارد که مردم لحظه به لحظه والیبال را دنبال می نمایند. پس زمانیکه یک رشته تا این حد محبوب می گردد چنین اتفاقاتی طبیعی است.

* پرونده ریاست فدراسیون بسته شده است

وی اضافه نمود: در حال حاضر نیز با آمدن داورزنی معادلات بهم خورد. داورزنی فردی شناخته شده است و با آمدن او کاندیداها میدان را خالی خواهند کرد. به نظر من پرونده ریاست فدراسیون والیبال بسته شده است و با آمدن داورزنی آرامش به والیبال باز خواهد گشت. اگر داورزنی نمی آمد با تمام احترامی که برای سایر کاندیدها قائلم اما افشار دوست نیز گزینه مناسبی بود.

شهنازی در خاتمه گفت: برای تیم ملی در همه رده های سنی آرزوی موفقیت دارم. اگر نقدی است برای موفقیت بیش تر تیم ملی است. گاهی از صحبت هایم سو برداشت می گردد. امیدوارم صحبت ها در جهت پیشرفت والیبال باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1523

به "کاندیداهای ریاست میدان را برای داورزنی خالی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاندیداهای ریاست میدان را برای داورزنی خالی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید