کواچ: گاهی اوقات، اقلیت خود را اکثریت نشان می دهند، همه انتظار بازی زیبا و برد را دارند

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید که همه انتظار یک بازی زیبا و برد دارند اما همواره نمی توان اینگونه کار کرد.

کواچ: گاهی اوقات، اقلیت خود را اکثریت نشان می دهند، همه انتظار بازی زیبا و برد را دارند

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یونیون برلین در هفته نهم رقابت های بوندس لیگای آلمان گفت: در حال حاضر در کارهای دفاعی مشکل داریم و اشتباهات فردی زیادی مرتکب می شویم. باید در دوئل ها پیروز شویم و شانس حریف را به حداقل برسانیم. اگر این اتفاق رخ دهد آسان تر از بازی روز سه شنبه پیروز می شویم. در طول فصل به شانس در حمله، دفاع و مصدومیت ها احتیاج دارید. بدون در نظر دریافت مصدومیت ها، هنوز برای رسیدن به اهداف معین شده در این فصل خوشبین هستیم.

سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد: در خانه بازی می کنیم و می خواهیم به جبران تساوی هفته گذشته با یک برد به صدر جدول برگردیم. یونیون برلین در بازی های اخیر به دفاع 3 نفره تغییر سیستم داده و ثبات بهتری پیدا نموده است. باید راهکار را پیدا و تا جای ممکن کمتر توپ از دست بدهیم. زمانی که رومنیگه درباره بی دقتی صحبت می نماید، همه می دانند منظورش چیست. همه انتظار یک بازی زیبا و برد دارند. ما هم چنین انتظاری داریم اما همواره نمی توان فوتبال خوب و زیبا ارائه داد. در ابتدا و جلوتر از همه چیز، شما باید پیروز باشید. در هفته هشتم هستیم و درباره آینده مربی بحث می گردد. این فقط در خصوص بایرن مونیخ نیست بلکه باشگاه های دیگر هم این شرایط را دارند. درباره احترام صحبت می کنیم اما شرایط به وجود آمده با این موضوع منافات دارد.

کواچ گفت: لوسین فاوره در دورتموند اندازه ما امتیاز کسب نموده، یک بازی را در لیگ قهرمانان واگذار نموده و در جام حذفی هنوز حضور دارد، با این وجود هنوز نام هایی برای جانشینی او مطرح می شوند. این مسائل را درک نمی کنم. گاهی اوقات اقلیت خود را اکثریت نشان می دهند. مارتینس اخیرا کمی حس بهتری داشت اما باید ببینیم در آخرین جلسه تمرینی چگونه خواهد بود. زانوی گنابری کمی مشکل دارد. لوکاس مای مصدوم شده و فکر کنم در چند روز آینده برگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2124

به "کواچ: گاهی اوقات، اقلیت خود را اکثریت نشان می دهند، همه انتظار بازی زیبا و برد را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: گاهی اوقات، اقلیت خود را اکثریت نشان می دهند، همه انتظار بازی زیبا و برد را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید