کوهن از سازمان ترامپ شکایت کرد

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران - خبرنگاران - مایکل کوهن وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا از سازمان ترامپ به دلیل پرداخت نکردن حق الوکاله اش شکایت کرد.

کوهن از سازمان ترامپ شکایت کرد

به گزارش پنجشنبه شب خبرنگاران به نقل از تارنمای هیل، کوهن در شکوائیه خود اعلام نمود که سازمان ترامپ برخلاف قراردادش، از سال 2018 پرداخت حق الوکاله وی را متوقف نموده است. گفته می گردد که کوهن دریافت 1.9 میلیون دلار غرامت است.

کار چاق کن سابق ترامپ شکوائیه خود را به دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن داده و در آن آمده است: سازمان ترامپ توافق نموده بود که تا حق الوکاله و هزینه هایی را که کوهن در ارتباط با موضوعات مختلف پرداخت نموده، به وی بدهد.

این شکوائیه می گوید، هنگامی که تعیین شد که کوهن با تحقیقات در خصوص کارهایش برای سازمان ترامپ همکاری کند، این سازمان از پرداخت حق الوکاله و عودت هزینه هایش سر باز زده است.

سازمان ترامپ نام مجموعه ای متشکل از پانصد شرکت است که ترامپ تنها مالک یا مالک اصلی آنهاست. شکایت از این سازمان چند روز پس از آن مطرح شد که کوهن در جلسه استماع در کنگره دونالد ترامپ را متقلب و نژادپرست خواند.

کوهن متهم است که از جانب دونالد ترامپ به دو زنی که ترامپ با آنها رابطه نامشروع داشته، حق السکوت پرداخت نموده است. او به دلیل این تخلفات اقتصادی به سه سال زندان محکوم شده است و طی هفته های آینده دوره محکومیت او شروع می گردد.

تحقیقات از کوهن در ارتباط با پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اجرا شده است. رابرت مولر بازپرس ویژه این پرونده است و انتظار می رود که نتیجه تحقیقات وی به زودی منتشر گردد.

نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی شده اند که روس ها به نفع ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا دخالت نموده اند. اما روسیه این اتهام را رد نموده است.

شبک**9423**1908

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 208

به "کوهن از سازمان ترامپ شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهن از سازمان ترامپ شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید