یورونیوز گرجی راه اندازی خواهد شد

به گزارش پرسینا بلاگ، شبکه تلویزیونی یورونیوز اظهار داشت که به زودی پخش برنامه های خود به زبان گرجی را شروع خواهد نمود.

یورونیوز گرجی راه اندازی خواهد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از civil.ge، مایکل پترس مدیرعامل یورونیوز اعلام نمود که برنامه های این شبکه به زبان گرجی پخش خواهد شد. از این رو، یورونیوز تفاهمنامه ای با شرکت سیلک نت یکی از دو شرکت بزرگ مخابراتی بازار گرجستان امضا کرد.

کانال یورونیوز گرجی به وسیله پلت فرم IPTV سیلک نت پخش خواهد شد. بر اساس تفاهم امضا شده میان طرفین، یورونیوز گرجی بخشی از برنامه های روتین یورونیوز را ترجمه خواهد نمود و در عین حال به فراوری محتوای مستقل نیز خواهد پرداخت. مدیر اجرایی و هیئت تحریریه این کانال از سوی یورونیوز انتخاب خواهد شد تا بی طرفی این شبکه به صورت جدی تضمین گردد.

سیلک نت اعلام نمود که آغاز پخش یورونیوز گرجی احتمالا از سال آینده خواهد بود.

یورونیوز گرجی سومین پروژه مستقل شبکه یورونیوز به حساب می آید. هفته گذشته نیز تاسیس کانال یورونیوز صربی اعلام شد؛ از نوامبر 2018 نیز کانال مشابهی از سوی یورونیوز در آلبانی مشغول به فعالیت است. یورونیوز اعلام نموده که این گام ها در خدمت هدف استراتژیک این شبکه برای تبدیل شدن به نخستین رسانه گلوکال (دنیای - محلی) در دنیا است.

سیلک نت از زیرمجموعه های گروه جاده ابریشم است که خدمات تلفن ثابت و همراه، اینترنت و تلویزیون ارائه می دهد.

یورونیوز، نام یک شبکه خبری 24 ساعته اروپایی است که زیر نظر کمیسیون ارتباطات اتحادیه اروپا فعالیت می نماید. این شبکه در 1 ژانویه 1993 میلادی راه اندازی شد و در آخرین برآورد شرکت SOCEMIE (مرکب از شبکه های دولتی نوزده کشور اروپایی که اداره کننده یورونیوز محسوب می شوند) با پوشش خبری در 200 میلیون خانه در 121 کشور دنیا، پربیننده ترین شبکه خبری اروپایی در دنیا است.

یورونیوز همچنین با قابل دسترسی بودن برای بیش از 167 میلیون خانواده اروپایی، پربیننده ترین شبکه خبری در اروپاست.

برنامه های این شبکه با آرمان انعکاس رویدادهای دنیا از دید اروپایی تنظیم می شوند و پخش خبر، مرور مطبوعات، اقتصاد، سرخط اخبار، اخبار اروپا، ورزش، زندگی در اروپا، فرهنگ، رخدادهای آینده، فناوری و مصاحبه از برنامه های اصلی آن به شمار می روند. ویژگی منحصربه فرد برنامه های یورونیوز این است که تماماً به صورت اخبار تصویری هستند و بینندگان چهره هیچ یک از مجریان را نمی بینند.

هم اکنون سیزده زبان شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، پارسی، اوکراینی، یونانی، مجاری و لهستانی (لهستانی فقط با انتخاب صدا بر روی برنامه انگلیسی) برای یورونیوز قابل انتخاب هستند. تصاویر پخش شده از تمامی این سرویس ها یکسانند و تفاوت تنها در منوی صدا می باشد که توسط آن اخبار و گزارش ها به زبان های گوناگون بازگو می شوند.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 959

به "یورونیوز گرجی راه اندازی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورونیوز گرجی راه اندازی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید