یک فیلم ایرانی در بروکلین آمریکا

به گزارش پرسینا بلاگ، سینماپرس: فیلم سینمایی گمیچی ساخته مجید اسماعیلی پارسا بعد از درخشش در جشنواره کودک همدان، در اولین حضور بین المللی اش به بخش مسابقه نوزدهمین جشنواره بروکلین آمریکا راه پیدا کرد.

یک فیلم ایرانی در بروکلین آمریکا

هدف این جشنواره که توسط انجمن فیلم بروکلین تأسیس شده است، فراهم نمودن گفتمان عمومی در بروکلین به منظور پیشبرد منافع عمومی فیلم ها و تولیدات مستقل فیلم و جلب توجه سراسر دنیا به بروکلین به عنوان یک مرکز سینمایی است. جشنواره فیلم ها را در شش بخش بلند داستانی، مستند بلند، کوتاه داستانی، مستند کوتاه، انیمیشن و تجربی به رقابت می گذارد و در این دوره فیلم گمیچی در بخش مسابقه بلند حضور خواهد داشت و با فیلم هایی از امریکا، کانادا، هند و... رقابت خواهد نمود. همچنین حضور این فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ نیر قطعی شده است.

یازدهمین دوره این جشنواره 3 تا 12 ژوئن در نیویورک برگزار می گردد.

گمیچی روایتگر داستان نوجوانی به نام حسن است که سعی دارد کشتی به گل نشسته پدرش که در دریاچه ارومیه واقع شده است را برای روز تولد او احیا کند که در این راستا با معضلات و مسائل بسیاری روبرو می گردد.

عوامل ساخت این فیلم عبارت اند از کارگردان: مجید اسماعیلی پارسا؛ تهیه کننده: جواد قلی زاده؛ نویسندگان: مجید اسماعیلی و امیر عبدی، تدوینگر: اسماعیل منصف، مدیر تصویربرداری: محمد فکوری؛ صدابردار: مهدی اکبریان پور، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، بازیگران: مهدی مهاجری، مجید دریس، یوسف خداپرست، یوسف بختیاری، حمیده مقدس زاده.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2148

به "یک فیلم ایرانی در بروکلین آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک فیلم ایرانی در بروکلین آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید