7 سرگرمی مجذوب کننده دبی که از آن ها نمی توان گذشت

به گزارش پرسینا بلاگ، در دبی تفریحاتی وجود دارند که اگر بدون امتحان کردنشان از این شهر خارج شوید، سفرتان باطل است! برای همین این فهرست مهیج را برایتان نوشته ایم تا چیزی در سفر دبی از قلم نیافتد. در این مطلب هم از تفریحاتی که آدرنالین خونتان را به بیشترین حدش می رساند گفته ایم، هم از مکان هایی که برای اعضای کوچک خانواده بهشت محسوب می گردد.

7 سرگرمی مجذوب کننده دبی که از آن ها نمی توان گذشت

1) سافاری

سافاری در بیابان، یکی از برترین راه هایی ست که فرهنگ اماراتی را می توان از نزدیک دید و تجربه کرد. مراکزی هم که تورهای یک یا چند روزه سافاری را دارند، زیاد و متنوع هستند. از راندن خودرو روی تپه های ماسه گرفته تا کمپینگ زیر آسمان نورانی و پرستاره دبی. حتی می توانید نزدیک غروب سوار بالن شوید و آرامش را با منظره شهر و ترکیب شده با نور زرد و نارنجی آفتاب، احساس کنید.

2) لگولند

اگر سفری خانوادگی به دبی دارید، لگو لند یکی از جاهاییست که بچه ها عاشقش می شوند. برای بسیاری از ما، لگوها با خاطره کودکی مان گره خورده و غرق شدن در دریای لگو لذت بخش است. تعداد سواری هایی که در لگولند می توانید بروید زیادند. در بخشی از این مکان، به نام MINILAND یا شهر کوچک، مکان های معروف دبی به شکل کوچک و ساخته شده با لگو قرار دارند. بخش پارک آبی لگولند هم برای بچه ها 2 تا 12 ساله، روزی مهیج و فراموش نشدنی را می سازد.

3) دهکده جهانی دبی

یکی از مراکز تفریحی که نمی توانید بدون تماشاش از دبی خارج شوید، دهکده جهانی ست. از شهربازی و رستوران های متنوع و غذاهای رنگارنگ گرفته، تا غرفه های مختلفی که هرکدام نماینده یک کشور و ملت هستند. برای خواندن درباره دهکده جهانی دبی، سراغ این بلاگ بروید.

4) اسکای دایوینگ

در صورتی که از ارتفاع 13 هزار پا نمی ترسید، اسکای داوینگ قطعا یکی از تفریحاتی ست که در سفر دبی باید امتحان کنید. اگر بار اولتان باشد، با یک مربی ماهر می پرید که تجربه خوبی هم در خاطر جمع نگه داشتن افراد تازه کار دارند. گاهی ممکن است بخاطر شرایط جوی، صف انتظار کمی طولانی باشد اما این انتظار به تماشا دبی از آن ارتفاع، تجربه پرواز، و بالا رفتن آدرنالین تا بیشترین حد، قطعا می ارزد.

5) پارک آبی

یکی از مراکز تفریحی دبی که باید به آن بروید، پارک آبی آتلانتیس یا Aquaventure Waterpark است. اینجا بزرگ ترین پارک آبی جهان محسوب می گردد و تعداد و تنوع بالایی از وسایل تفریحی و آبی را برای همه سنین خانواده دارد. حتما یک روز کامل سفرتان را برای پارک آبی کنار بگذارید تا همه جایش را به خوبی بگردید.

6) اسکی

درست است؛ اسکی در میان شهر بیابانی و خشک دبی. اگر در پی کمی هوای خنک و آب و هوای متفاوت هستید، اینجا را در فهرست تفریحات دبی قرار دهید. منطقه اسکی سرپوشیده، که در یکی از مراکز خرید دبی قرار گرفته و علاوه بر اسکی، بازی های متنوعی دارد. از تیوب سواری و سر خوردن روی شیب برفی و تماشا پنگوئن ها از نزدیک!

7) فراری پارک

یکی از بزرگ ترین شهربازی ها جهان، فراری پارک (Ferrari World Abu Dhabi) است که به چندین بخش متنوع تقسیم می گردد. هم قسمتی برای بازی بچه ها در نظر گرفته شده، و در قسمت دیگری می توانید طعم مسابقات فرمول1 را بچشید. اگر وقت و علاقه داشتید، حتما به سراغ کشف بخش ایتالیایی این پارک مجذوب کننده هم بروید.

اگر شما این تفریحات دبی را تجربه نموده اید، و یا پیشنهادی برای افرادی که بلیط هواپیما تهران به دبی خریده اند دارید، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8178

به "7 سرگرمی مجذوب کننده دبی که از آن ها نمی توان گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سرگرمی مجذوب کننده دبی که از آن ها نمی توان گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید