آشنایی با برترین سوپرمارکت های آنلاین اروپا

به گزارش پرسینا بلاگ، روزنامه همشهری: شیوع ویروس کرونا و پاندمی بیماری کووید-19 باعث شده که بسیاری از مردم در خرید مواد غذایی مورد نیازشان با محدویت های فراوانی روبه رو شوند. در این شرایط، شرایط در کشور های مختلف متفاوت است و همه شکل یکسانی در تهیه مایحتاج خود ندارند. در بعضی کشورها، خرید سنتی همچنان با رونق زیادی روبرو است و مردم اقبال کمتری نسبت به سوپرمارکت های آنلاین نشان داده اند و در بعضی دیگر شرایط کاملا تفاوت دارد.

آشنایی با برترین سوپرمارکت های آنلاین اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در این میان، اما یک چیز بر همگان مسجل شده و آن نقش مهم و حیاتی خرید آنلاین است. در اینجا 9 استارتاپ سوپرمارکت آنلاین اروپا را که در بحران ویروس کرونا، عملکرد خیره نماینده ای داشته اند معرفی می کنیم.

Buymie

این استارتاپ ایرلندی که در سال 2015 تأسیس شده ادعا می نماید که نخستین پلتفرم تحویل مواد غذایی بوده که کاربرانش می توانند با استفاده از تلفن های هوشمند خود از سوپرمارکت های مختلف محلی خرید نمایند. در ماه آوریل 2020، آن ها سرمایه شان را به بیش از 2 میلیون و 200 هزار یورو رساندند تا زیرساخت های خدماتی شان را به سراسر ایرلند گسترش دهند.

Crisp

این استارتاپ هلندی در سال 2018 راه اندازی شده و محصولات محلی فصلی را به کاربران خود ارائه می دهد. آن ها از 200 مرکز محصولات را برای مشتریان شان ارسال می نمایند و کار سفارش گیری را یک روز پیش از ارسال کالا ها انجام می دهند. آن ها با سرمایه گذاری ابتدایی 3 میلیون یورویی کارشان را آغاز کردند و در تابستان سال 2019 نیز 5 میلیون یوروی دیگر به این سرمایه افزودند.

Grocemania

این استارتاپ که کارش تحویل مواد غذایی مورد احتیاج کاربران است، در سال 2017 و در شهر لندن راه اندازی شده و اخیرا خدمات خود را گسترش داده است. گروسه ما نیا در همان روزی که سفارش می گیرد، مواد غذایی را به مشتریانش تحویل می دهد. این استارتاپ خرید از فروشگاه های زنجیره ای عظیم و همچنین خرید از بقالی های محلی را به مشتریانش پیشنهاد می دهد. مدیران شرکت قصد دارند کارشان را تا ژوئیه 2020 به شهر های نیوکاسل، بیرمنگام و منچستر نیز گسترش بدهند.

LolaMarket

یک استارتاپ اسپانیایی است که در 11 شهر این کشور خدمات خود را عرضه می نماید. آن ها ظرف یک ساعت خرید کاربران را به دست شان می رسانند که این یک رکورد در نوع خود محسوب می گردد. لولامارکت یک قیمت ثابت برای کرایه راه دارد و توجهی به میزان خرید شما ندارد.

Picnic

این استارتاپ هلندی که رشد بسیار سریعی هم دارد در سال 2015 تاسیس شد و سرمایه اش در سال 2017 به 100 میلیون یورو و در سال 2019 به 250 میلیون یورو رسید. دفتر مرکزی پیک نیک در آمستردام واقع شده و آن ها یک روز پس از سفارش، خرید را تحویل مشتری می دهند. ضمن اینکه برای خرید های بالاتر از 35 یورو، کرایه حمل، رایگان خواهد بود.

Bring!

استارتاپ سوئیسی برینگ، خرید های کاربران را از سوپرمارکت های محلی انجام می دهد. این استارتاپ در آوریل 2015 در زوریخ تاسیس شد و در سال 2018، سرمایه شان را با یک بودجه سری A به 2 میلیون یورو رساندند. در خدمات این استارتاپ، باشگاه مشتریان نیز به چشم می خورد.

Oddbox

این استارتاپ انگلیسی در کار خرید و ارسال میوه و سبزی بوده و در سال 2016 راه اندازی شده است. آن ها در مارس 2020 و در آغاز بحران ویروس کرونا، یک سرمایه 3 میلیون و 200 هزار یورویی را به دست آوردند.

La Belle Vie

دفتر مرکزی این استارتاپ در پاریس است. در سال 2017، تنها از راه فروش، توانستند 3 میلیون یورو به دست آوردند و یک سال بعد نیز به وسیله سرمایه گذاری، سرمایه شان را به بیش از 5 میلیون و 500 هزار یورو رساندند. با این سرمایه، این استارتاپ، دومین انبار عظیم فرانسه را تاسیس کرد.

Vembla

این استارتاپ سوئدی در سال 2019 تاسیس شده است. آن ها خرید مورد احتیاج مردم را از فروشگاه های محلی انجام می دهند و در کمتر از 60 دقیقه با سیستم حمل ونقل دوست دار محیط زیست به دست مشتریان می رسانند. در روز های شیوع کووید-19، این استارتاپ برای کاهش رفت وآمد، ارسال کالا برای مشتریان را رایگان نموده است.

خرید از سوپرمارکت های محلی

استارتاپ سوئیسی برینگ، خرید های کاربران را از سوپرمارکت های محلی انجام می دهد. این استارتاپ در آوریل 2015 در زوریخ تاسیس شد و در سال 2018، سرمایه شان را با یک بودجه سری A به 2 میلیون یورو رساندند

منبع: برترین ها
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4665

به "آشنایی با برترین سوپرمارکت های آنلاین اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین سوپرمارکت های آنلاین اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید