آغاز به کار میز هوشمند خدمت در منطقه 7

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 7 گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، کاهش تردد های شهری و همچنین دسترسی آسانتر شهروندان به خدمات قابل ارائه در شهرداری تهران، این منطقه اقدام به راه اندازی میز هوشمند خدمت در این منطقه کرد.

آغاز به کار میز هوشمند خدمت در منطقه 7

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، امیرهوشنگ افشارپور با بیان این مطلب اضافه نمود:: در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم، با هدف حفظ سلامت کارکنان و شهروندان، شهرداری منطقه 7 خدمات پرکاربرد الکترونیک شهرداری تهران را در قالب میز خدمت در دسترس قرار داده تا شهروندان بتوانند پرداخت عوارض خودرو، نوسازی و پسماند بصورت الکترونیکی، مشاهده پرونده شهرسازی، استعلام پروانه، گواهی ساختمان و همچنین شرایط ملک در طرح تفضیلی جدید، استفاده از سامانه تهران من و نقشه هوشمند شهر تهران (رایا)، سامانه 137 با استفاده از امکان ثبت و پیگیری پیام هایی با موضوعات مرتبط با مسائل شهر در حوزه فعالیت شهرداری تهران، سامانه 1888 با قابلیت ثبت پیام تقدیر و تشکر و انتقاد و پیشنهاد با مدیران شهرداری را انجام دهند.

وی در ادامه شرح داد: مشاهده نقشه خطوط، ایستگاه ها و همچنین برنامه حرکت قطارها، اطلاع از آخرین اخبار و موضوعات مرتبط با مترو، امکان رویت شرایط آنلاین ترافیک شهر تهران و همچنین راهنمایبه من بگو چطور؟ از دیگر امکاناتی است که شهروندان از طریق میز خدمت هوشمند بهره مند می شوند.

گفتنی است شهروندان با مراجعه به سایت منطقه 7 به آدرس https://region7.tehran.ir و آیکون تکریم ارباب رجوع و همچنین با حضور در طبقه همکف ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و استفاده از میز هوشمند خدمت، می توانند از کلیه اطلاع رسانی هایی که در گذشته از طریق اکران فیزیکی انجام می شد، مطلع شوند.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5409

به "آغاز به کار میز هوشمند خدمت در منطقه 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار میز هوشمند خدمت در منطقه 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید