آمریکا باردیگر معافیت های همکاری هسته ای با ایران را تمدید می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا معافیت های مربوط به همکاری های هسته ای با ایران را به مدت 60 روز دیگر تمدید خواهد نمود.

آمریکا باردیگر معافیت های همکاری هسته ای با ایران را تمدید می نماید

در این ارتباط دو منبعی که خواسته اند نامشان فاش نشود، گفته اند که همزمان قرار است دولت آمریکا همراه با اعلام این معافیت ها، تحریم هایی علیه سازمان انرژی اتمی ایران و رئیس آن، علی اکبر صالحی اعلام کند.

گفته شده تصمیم برای تمدید معافیت های هسته ای ایران پس از بحث و جدل های قابل توجه میان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و استیو منوچین، وزیر خزانه داری این کشور اجرا شده و در حالی که پمپئو خواهان انتها این معافیت ها بوده است، در مقابل منوچین از طرح خود برای تمدید این معافیت ها دفاع نموده است.

در این گزارش گفته شده که هدف از این تحریم ها، مجازات کردن ایران در ارتباط با آن چه اشاعه هسته ای، خوانده شده، می باشد و همزمان کشورهای اروپایی هم کوشش گسترده ای برای تمدید این معافیت ها دنبال نموده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3212

به "آمریکا باردیگر معافیت های همکاری هسته ای با ایران را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا باردیگر معافیت های همکاری هسته ای با ایران را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید