آموزش دهید پول بگیرید l راه تازه کسب عایدی از یوتیوب

به گزارش پرسینا بلاگ، زومیت نوشت: یوتیوب از سال آینده به سازندگان اجازه می دهد دوره های ویدیویی پولی به مشترکان کانال خود ارائه دهند.

آموزش دهید پول بگیرید l راه تازه کسب عایدی از یوتیوب

اقدام یوتیوب برای ارائه خدمات دریافت حق اشتراک بابت تماشای ویدیوهای آموزشی، می تواند برای بعضی پلتفرم هایی که به طور اختصاص برای این کار توسعه داده شده اند، چالش هایی ایجاد کند.

یوتیوب درحال حاضر مقصدی کلیدی برای افرادی است که در پی یادگیری مهارت خاصی هستند یا می خواهند درمورد یک موضوع، اطلاعات بیشتری کسب نمایند. این پلتفرم، ویژگی های آموزشی بیشتری به مجموعه خدمات خود اضافه خواهد نمود که ازجمله می توان به ایجاد روشی اشاره نمود که به سازندگان محتوا اجازه می دهد، دوره های آموزشی ویدیویی ساختاریافته ای ارائه دهند و بابت آن، هزینه دریافت نمایند. بدین ترتیب، سازندگان نیازی ندارند هواداران خود را به سایت ها یا برنامه های دیگر راهنمایی نمایند؛ جایی که آن ها چنین خدماتی ارائه می دهند.

به گزارش انگجت، دوره های ویدئویی پولی یوتیوب به عنوان کسب وکار یادگیری عمیق و ساختاریافته درنطر گرفته شده است. سازندگان می توانند برای ارائه دوره های خود، هزینه دریافت نموده یا آن ها را به طور رایگان منتشر نمایند. ویدئوهایی که بخشی از یک دوره پولی هستند، بدون تبلیغات نمایش داده خواهند شد و امکان پخش آن ها در پس زمینه وجود دارد. این قابلیت نو ابتدا در سال آینده به صورت آزمایشی در ایالات متحده و کره جنوبی دردسترس خواهد بود. یوتیوب میخواهد مدتی بعد از دوره آزمایشی، این ویژگی را در سایر کشورها نیز ارائه دهد.

یوتیوب با هدف تقویت محتوای آموزشی در پلتفرم خود و احتمالاً یاری به افرادی که در یک دوره شرکت می نمایند، قابلیتی به نام Quizzes (آزمون ها) را ارائه خواهد داد. سازندگان محتوا می توانند آزمونی را به برگه انجمن کانال خود اضافه نمایند؛ جایی که می توان سؤالاتی را درمورد محتوای ویدئوهای آموزشی بیان کرد تا بینندگان به آن پاسخ دهند. نسخه آزمایشی این ویژگی طی ماه های آینده دردسترس قرار خواهد گرفت و همه تولیدنمایندگان محتوا که به بخش انجمن دسترسی دارند قادر خواهند بود از آن استفاده نمایند.

علاوه براین، یوتیوب یک پخش نماینده جاسازی شده (Embedded) نو برای برنامه های آموزشی معرفی کرد. این شرکت می گوید Player for Education، حواس پرتی های احتمالی ازجمله تبلیغات، توصیه ها و پیوندهای خارجی را حذف می نماید. این پلتفرم ویدئویی بعلاوه اظهار داشت که پخش نماینده مورد استفاده در سرویس Classroom گوگل را بهبود خواهد داد تا تجربه ای حتی بهتر از یوتیوب ارائه دهد. بعضی از شرکت های فعال در حوزه الکترونیکی در ایالات متحده مثل Purdue University، EDpuzzle و Purdue Global از این پخش نماینده نو استفاده خواهند کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8138

به "آموزش دهید پول بگیرید l راه تازه کسب عایدی از یوتیوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دهید پول بگیرید l راه تازه کسب عایدی از یوتیوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید