آموزش عالی از دانشگاه های تعاملی، با نشاط و ماموریت گرا حمایت می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون آموزشی وزارت علوم گفت: یکی از برنامه های آموزش عالی کشور در سال رونق فراوری حمایت از دانشگاه های تعاملی، با نشاط و ماموریت گرا در قالب رویکرد پیشرفت است.

آموزش عالی از دانشگاه های تعاملی، با نشاط و ماموریت گرا حمایت می نماید

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه ها باید از ظرفیت های خود برای افزایش کیفیت و پیشرفت محیط آموزشی استفاده نمایند،گفت : یکی از برنامه های آموزش عالی کشور حمایت از دانشگاه های تعاملی، با نشاط و ماموریت گرا در قالب رویکرد پیشرفت است که در این رابطه معاونت آموزشی وزارت علوم در زمینه های مختلف از این دانشگاه ها حمایت و در سرعت بخشیدن به فعالیت آنها کوشش می نماید.

وی اضافه کرد: من معتقدم دانشگاه هایی که با اهداف سیاست وزارت علوم همراه و همچنین خود را در جهت پیشرفت علمی، پژوهشی و آموزشی قرار می دهند، می توانند با جهت گیری که دارند به عنوان دانشگاه مطرح در کشور شناخته شوند و در مجامع بین المللی صاحب نام و افتخار باشند.

شریعتی نیاسر توضیح داد: دانشگاه هایی که به معنای واقعی دارای سه مقوله ارتباط با حوزه صنعت، ماموریت گرا و با نشاط هستند را نه تنها حمایت نموده بلکه با در خواست آنها برای تاسیس رشته های جدید، مجوز صادر می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 534

به "آموزش عالی از دانشگاه های تعاملی، با نشاط و ماموریت گرا حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش عالی از دانشگاه های تعاملی، با نشاط و ماموریت گرا حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید