آنچلوتی: بعد از گل دوم بازی را تمام شده دانستیم، منهای دقایق پایانی از عملکرد بازیکنانم راضی ام

به گزارش پرسینا بلاگ، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی خارج از خانه مردانش مقابل الچه در هفته دوازدهم لالیگا ابراز رضایت و در عین حال به اشتباه آنها در دقایق پایانی بازی هم اذعان کرد.

آنچلوتی: بعد از گل دوم بازی را تمام شده دانستیم، منهای دقایق پایانی از عملکرد بازیکنانم راضی ام

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید امروز (شنبه) با کسب پیروزی 2 بر یک در خانه الچه در هفته یازدهم لالیگا، به صدر جدول این رقابت ها صعود کرد. رئالی ها با دو گل از تیم میزبان پیش بودند تا اینکه تیم الچه در دقایق سرانجامی یکی از گل های خورده را جبران کرد و به این ترتیب هر لحظه امکان بازگشت آن به بازی برای فرار از شکست وجود داشت و این تنها نارضایتی کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در این بازی بود.

آنچلوتی در نشست خبری سرانجام بازی به خبرنگاران گفت: بازی تحت کنترل ما بود، البته به جز دقایق سرانجامی. با توجه به اینکه تنها چند روز قبل بازی نموده بودیم نمی توانستیم این بازی را به یک نبرد فیزیکی تبدیل کنیم. تمام بازیکنان ما بعد از زدن گل دوم فکر کردند که کار تمام است، اما بازی تا زمانی که داور سوت نزند تمام شده نیست.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها درباره وینیسیوس جونیور که در غیاب کریم بنزما هر دو گل کهکشانی ها را به ثمر رساند، گفت: او فرایند خوبی را در پیش گرفته و واقعاً مسئولیت پذیر شده است، اما امروز ماریانو هم بسیار خوب بازی کرد و پیشرفت قابل توجهی داشت. البته کاری که او در این بازی انجام داد چیز خاصی نبود. او فقط توپ را داخل دروازه کرد و این گل ها هم به او اعتمادبه نفس می دهد. وینیسیوس استحقاقش را داشت، چرا که دارد بسیار خوب بازی می نماید. چرا به تیم ملی برزیل دعوت نشده است؟ این تصمیم یک دوست و همکارم در تیم ملی برزیل است. من چیزی برای گفتن درباره این موضوع ندارم.

با وجود حضور نداشتن کریم بنزما در ترکیب، آنچلوتی باز هم حاضر نشد به مهاجم صرب تیمش لوکا یوویچ میدان بدهد. او اما برای تصمیمش علت داشت. کارلتو گفت: یوویچ از ناحیه زانو آسیب دیده است و هنوز آنقدر آماده نشده بود که به میدان برود. او نتوانست تمرینات قبل از بازی را به راحتی انجام دهد. درست است که روی نیمکت حضور داشت، اما هنوز ریکاوری اش کامل نشده است.

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که رابطه اش با بازیکنان رئال مادرید چگونه است، گفت: نمی دانم. این را از آنها بپرسید. من همه آنها را دوست دارم. من همواره به آنها می گویم من بازیکن را نیمکت نشین می کنم نه یک شخص را. شخصیت انسانی افراد از هرچیزی بالاتر است. رئال مادرید هم تیمی بسیار حرفه ای است. در حال حاضر، در نوک خط حمله ما کریم بنزما گزینه اصلی است و اگر او نباشد به ترتیب ماریانو و یوویچ بازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7875

به "آنچلوتی: بعد از گل دوم بازی را تمام شده دانستیم، منهای دقایق پایانی از عملکرد بازیکنانم راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بعد از گل دوم بازی را تمام شده دانستیم، منهای دقایق پایانی از عملکرد بازیکنانم راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید