اجرای فونداسیون 5 شمع پل پاسداران به کوی ولی عصر (عج)

به گزارش پرسینا بلاگ، شهردار منطقه پنج تبریز گفت : دو پل ناقص میدان شهید فهمیده که توسط این منطقه اجرا می شوند پس از بهره برداری مشکل ترافیک این میدان را مرتفع می نمایند .

اجرای فونداسیون 5 شمع پل پاسداران به کوی ولی عصر (عج)

شهردار منطقه پنج تبریز گفت : دو پل ناقص میدان شهید فهمیده که توسط این منطقه اجرا می شوند پس از بهره برداری مشکل ترافیک این میدان را مرتفع می نمایند .

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، مهندس میر علی اصغر نساج در این رابطه گفت : پس از اتمام جابجایی درختان واقع در جهت پروژه و جابجایی تاسیسات شهری ، فونداسیون 5 شمع از 20 شمع پل پاسداران به کوی ولی عصر (عج) اجرا شده است . وی در ادامه همچنین اضافه کرد : پل پاسداران به ولی عصر 400 متر طول دارد و از 5 پایه تشکیل یافته است .

شهردار منطقه هزینه اجرای دو پل ناقص میدان شهید فهمیده را 400 میلیارد ریال گفت و با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح شهید فهمیده در سال های گذشته به علت داشتن 2 پل ناقص باعث ایجاد مسائل ترافیکی شده بود در این خصوص گفت : برای برطرف این مشکل دو پل جهت باغمیشه به پاسداران و پاسداران به کوی ولی عصر هرکدام با 400 متر طول اجرا می گردد. به گفته مهندس نساج بزودی عملیات اجرائی پل باغمیشه به پاسداران نیز آغاز می گردد .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7066

به "اجرای فونداسیون 5 شمع پل پاسداران به کوی ولی عصر (عج)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای فونداسیون 5 شمع پل پاسداران به کوی ولی عصر (عج)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید