اخذ مجوز دوره آموزشی کوتاه مدت قنادی تخصصی در آذربایجان شرقی

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون سرمایه گذاری و گردشگری آذربایجان شرقی از اخذ مجوز دوره آموزش قنادی تخصصی برای نخستین بار در استان اطلاع داد و گفت: این دوره به منظور ایجاد آمادگی در میان فعالان و علاقه مندان گردشگری غذا برگزار می گردد.

اخذ مجوز دوره آموزشی کوتاه مدت قنادی تخصصی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به نقش پررنگ شیرینی های بومی استان به عنوان یک سوغاتی محبوب و جذاب در برنامه سفر گردشگران، اظهار کرد: مجوز برگزاری دوره آموزشی قنادی تخصصی برای استان آذربایجان شرقی اخذشده است. این دوره 301 ساعته از نیم سال دوم سال 98 در تبریز برگزار می گردد و برای تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر صادر خواهد شد.

او در ادامه به هدف از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مرتبط با صنعت گردشگری غذا توسط معاونت گردشگری اشاره نمود و گفت: هدف استان از برگزاری این دوره های تخصصی، ارتقا سطح علمی شهروندان در مورد گردشگری غذایی، پیشینه آشپزی ایرانی و ملل، آشپزی ویژه منطقه آذربایجان، آشنایی با خدمات پذیرایی و سرویس غذا، بهداشت مواد غذایی، توانایی طراحی منو، کارورزی و اخلاق شغلی، شخصی و تعامل گروهی است.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: معاونت گردشگری استان تاکنون پیروز به کسب مجوز برگزاری دوره های آموزشی نظیر راهنمایان فرهنگی، راهنمایان بوم گردی، مدیریت عمومی هتل، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، آشپزی عمومی و قنادی تخصصی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1382

به "اخذ مجوز دوره آموزشی کوتاه مدت قنادی تخصصی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مجوز دوره آموزشی کوتاه مدت قنادی تخصصی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید