ادامه ممنوعیت ورود جهانگرد به دریاچه گهر

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان لرستان از ممنوعیت ورود توریست به دریاچه گهر دورود اطلاع داد.

ادامه ممنوعیت ورود جهانگرد به دریاچه گهر

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، توریستی و صنایع دستی استان لرستان، سیدامین قاسمی روز سه شنبه 30 اردیبهشت 99 گفت: با توجه به اینکه استان لرستان همچنان در شرایط هشدار شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، به منظور حفظ سلامتی مردم تا اطلاع ثانوی از ورود توریست به دریاچه گهر ممانعت می گردد.

او با اشاره به اینکه تمامی ورودی های منتهی به دریاچه گهرمسدود است، اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان از ورود توریستان به دریاچه جلوگیری خواهد شد.

قاسمی برپایی هر گونه چادر و کمپ را در کنار دریاچه ممنوع دانست و اضافه نمود: با دفاتر و آژانس های توریستی که اقدام به برگزاری تورهای غیر مجاز به دریاچه نمایند، برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان لرستان اعلام کرد: هر ساله از 15 خرداد تا 15 شهریور علاقه مندان به دریاچه زیبای گهر از این منطقه بازدید می نمایند اما سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار دریافت لرستان در بین استان های در شرایط هشدار ورود به دریاچه تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

او اضافه نمود: پیش از این مقدمات واگذاری دریاچه گهر به بخش خصوصی فراهم شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این واگذاری انجام نشده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4483

به "ادامه ممنوعیت ورود جهانگرد به دریاچه گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ممنوعیت ورود جهانگرد به دریاچه گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید